Kırtasiyede çalışan bir kız "vasıfsız" eleman mıdır? Ezik mi?

Ya arkadasim parasi fena degil ama magaza ya da kirtasiye gibi yerlerde calisanlar vasifsiz eleman mi oluyor? Az önce bir soru sordum bir kiz dedi vasifsiz bi eleman icin fazla nazlisin diye. Dogrumu diyor? Sizce kirtasiye de calisan kiz unve giden kizsan daha mi az degerli? Iyide benim imkanim vardi unv icin ben sectim bunu niye ben Şu an ezik damgasi yedim? mecburmuyum unv gitmeye para acil lazim Şu an Allah Allah

Kırtasiyede çalışan bir kız "vasıfsız" eleman mıdır? Ezik mi?
Cevapla