Restoranlarda her şeyi döken batıran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben mi abartıyorum niye bu kadar pisler? Bizde dışarda yemek yiyoruz bir gün dahi bişey döktüğümü hatırlamıyorum. Merak ediyorum evinizde mi böyle pissiniz?

Restoranlarda her şeyi döken batıran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla