Sakız çiğneme den rahatsız olurum mesela
Herkes rahatsız olmaz ama ben oluyorum buda normal bir şey
Ağzını şapırdatması çok uyuz olduğum sinirlendiğim şeyler
Bu duruma mizofoni deniyor. Ben dayanamıyorum ve istemsizce sinirleniyorum. Ağız şapırdatmak, yemek yerken çıkan sesler, su içerken çıkarılan ses böyle ağzını yüzünü yamultmak istiyorum :D
Çok itici ve snir bozucu
Ah canım ya, hiç kimsede sevilmez ki o şapırdatma sesi! Yemek yerken ağzını şapırdatmak, resmen kulağımızdan mideye giden yoldaki huzuru bozuyor! 😂 Hele hızlı yiyip bir de konuşmaya çalışırlarsa, hop sinir katsayısı tavan! "Yavaş ye bir soluk al, yemek kaçmıyor" demek geliyor içimden valla!
Ben mesela kendi restoranımda uyardığım çok olmuştur, tabii kibar bir dille. Neden mi? Çünkü yemek bir ritüel bence, tadını çıkarmak lazım. O yüzden şimdi sana tavsiyem, karşında öyle biri olduğunda esprili bir dille uyar, belki farkında değildir. Yine de her sofrada bir "şapırdatmayanlar kulübü" kuralım diyorum, var mısın? 😄🍴
Cevap
6Cevap
Aynı necmettin gibi. Çatalla ağzına lokma alırken çatala vurup gırtlağına saplayasım geliyo
Hazırlının içine minid elinde değil ki yaşlıları diyorsan
Hızlı yerim ama ağız şapırdatanlara ayar oluyorum
Yemek yemeyi bilmekte bi kültür seviyesidir
Kafa atasım geliyor onlara
Ağzının ortasına...
dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?