Para sorun değil.
Kendi evine çıkmalı mı ailesiyle yaşayan 27 yaşında bir kadın?
Para sorun değil.
Kendi evine çıkmalı mı ailesiyle yaşayan 27 yaşında bir kadın?
evlenmeden aileler kabul etmiyor. Erkek içinde kadın içinde.. Ama bazı ekonomik gücünü eline almış, idealist ve istikrarlı erkekler ve kadınlar.. Bunların çoğu dövmeli olur genellikle.. Bunlar manitasını da eve getirir, beraberde olur, bara da takılırım, istediği elbiseyi alır giyer de, kadın erkek farketmez.
Ama eğer ekonomik gücünü eline almış, idealist ve istikrarlı bir kadın veya erkek değilsen, bunları yapamazsın. Ailenle kavga edersin. Kazanan ailen olur.
Aile yanında kalıp para biriktirip ev alma imkanı varsa bir kaç sene para biriktirip ev alıp kendi evine çıkması en mantıklısı.
Öteki türlü kira ödemek boşa verilen para gibi olur, ama ev almak mümkün değilse kiraya çıkılabilir.
Yani bence evet o yaşa gelmiş kadın erkek farketmez herkes kendi hayatını kurmalı, kendi ayakları üzerinde durmalı.
Cevap
38Cevap
Nasıl rahat ediyorsa onu yapmalı. Yalnızlık ve konfor alanına düşkünse bence çıkmalı.
anlaşamıyorsa aile evinde rahat degilse 20 yasındada cıkabilir cıkıp cıkmamasını maddi durumu varsa 2. durum rahatmı degilmi ailesiyle anlasıyormu anlaşamıyormu bu belirler reşit olduktan sonra yaşı degil
burada en önemli şey senin ayrı eve çıkıp çıkmaman değil sen ne istiyorsun tek başına evde mutlu olacakmısın en önemli konu bu bu yüzden kendini ona göre değerlendir
Çık bence. 28de ciktim ben de gayet memnunum
Çıkabilir kendi tercihi ama yanlız yaşıyabilir mi orası önemli alıştığı şeylerden vazgeçebilir mi
Para imkan ve ailenin de onayi varsa bence olur ama ev kiralarini dusununce gercekten buna degmeli
Böyle bir imkanın var ve hala bunu sorguluyorsan, kafanız cidden karışık derim.. İleride bu sözü çok kullanacaksınız >>>> "KEŞKEEEEE"
Çıkmak istiyorsan çıkabilirsin ama aile içi bir sorun yoksa gereksiz gibi
cikip duzen kurmasini terxih ederim maddi alrun yoksa
param yok olsada çıkamam çünkü yalnız kalamıyorum psikolojik sorunlarım yüzünden.
Belli bir yaştan sonra olmuyor her iki taraf için de hayırlısı olur
Tabiki çıkmalı özgürce yaşamalı kimseye hesap vermeden
Evet. Belli bir yaştan sonra anne ve babayla birlikte yaşamak onları ne kadar çok sevsen de özellikle de istedikleri gibi bir evlat değilsen çok zorlaşıyor.
Ben çıktım rahatım. İstediğim zaman kız atıyorum eve
Keyfin yerindeyse ne gerek var ama daha rahat hareket etmek bir şeyleri kendi başına halletmek istiyorsan çıkabilirsin
Nasılsın istiyorsa öyle yapmalı hayatına yön verir
çıkmalı mı derken kişiye göre değişir. Ailede karışan görüşen sıkan varsa olabilir.
Maddi sıkıntın yoksa mutlaka çıkmalı. Ama onun da sonu nereye varır belli olmaz
yalnızlıga alışkınsan durdugun hata
çıkabilir maddiyatı iyi ise
Evlenince kendi evine çıkar
Mecburiyetliği yok. Canı nasıl isterse
Kızın karakteri ve ne istediği önemli
Düzgün bi işi varsa çıkabilir
Ailesiyle anlaşïyorsa neden çıksin
Ona kendi kafar veremigo mu 😆
Ailesiyle mutluysa iyi anlaşıyorsa niye çıksın
Cikabiliyorsan cik. Ailenden izin alamazsin
18 yaşında çıktım ben hajsjxjk
Yani neden olmasın
Ben ailenin yaninda kalma taraftariyim
Aile varken neden ki
maddi imkanı varsa tabi çıkmalı
Tabiki çık hayatına bak
Parası varsa çıksın
kiz tabiki cikarsin yaaa
Tabii ki
Çıkmalı
evet bence çık
Neden
Evde huzur varsa çıkmamalı
Çıkmalı.
Evet bence
Ey Allahım🤷♂️ 🤔
İsterse çıkabilir
Gec bile kalmis
Evet cikmali
olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?