Sizce ben mi sucluyum? Biriniz okuyup tavsiye versin?

Annem babami kaybettikten sonra iyice degisti iki sene oldu tam tamina. Surekli telefonda kim arasa aklimi mi kaybediyom bilmiyom vs vs diyip kim arasa surekli agliyo. Misafir olarak gelene gidene de oyle. Ablam alip pskologa goturdu o kadar para verip hicbir ise yaramadi hala ayni. Surekli anneannem ve teyzemlere de ayni seyi yapip olur olmadik seylerden sikayet ettigi icin onlarda g. rizekali eski kafadan dusundukleri icin annemi cidden kafayi yemis olarak dusunmeye basladilar doktora falan git demeye basladilar bende anneme bu sekilde davrandiklari icin sinirlendim ama bisey demedim. Annemle evde ne zaman bi tatsizlik gecse annem ablami arar ona sikayetlenir oda beni arar uzme su kadini der bana kizar oda. Bugun bi kalktim annem ablamla telde konustugu yerde yine agliyo siz iyi olun yeter diyo falan. Ablamin zaten derdi var kredi karti borcu kurban borcu kafasina ne takiyo kim bilir onun ustune niye dert ekliyosun senin ses tonundan agladigini anlamicakmi sandin senin hayatinda olumsuz ne olsa tek suclusunu ben goruyosun baska sebebi yokmu babam falan dedim. He tek suclusu sensin diyo neymis hayatinda olan kotu ne varsa hepsinin suclusu ben misim. En sonunda kalkti yine agladi gitti🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️suclu ben miyim burada? Daha yazilacak ciddi derecede olaylar oldu tum ozelimi buraya dokmek istemiyorum
Sizce ben mi sucluyum? Biriniz okuyup tavsiye versin?
Cevapla