İki yıllık ciddi iliskim defalarca aldatma olayı oldu affettim hep geri dönüp pismanım dediği için inandım en son aldattığını gördüğümde ağladım yeter artık dedi siddet olayı oldu bana yine affettim annesi vs yazdığı için çok şey yaptım onun için ailemi karşıma aldım şahsi arabam vardı ayrılmadığım için ailem benden aldı tıp okuyorum çoğu dersimi astım onun için on gündür çok soğuk bunun sebebini sorduğumda böyle yaptı beni her şeyde suçluyor gerçekten ben mi haksızım ayrılmaktan korkuyorum başkasıyla birlikte olucak diye yarın tedaviye gidiyorum yemeden içmeden kesildim okuldan soğudum
Lütfen okur musunuz tavsiyeleriniz iyi gelicek bana?
Kuzum benimde böyle bir ilişkim vardı. maalesef ki yanlış insanla birliktesin. Senin verdiğin değeri ve saygıyı gram hak etmiyor. Affetmissin o kadar s**icem affini demiş rezil herif. Psikologa git ve bırak bu serseriyi. Emin ol unutursun. Ben unuttuysam ki ben hiç yapmamam gereken biseyi yaptığım halde unuttuysam sen de unutursun.
Itiraf edeyim unutamadim. Unutmak için gidip evlendim boşandim. Sonra karşıma yıllar sonra çıktı psikolog olarak.. ve ilk dediği şey gecmisi açıp beni suçlamak oldu.. orada anladım.. tam bisey yaziyordum baktım çok kötü bir cümle kurdu kadınlarla ilgili.. bir sürü kadınla yattım senden sonra baya iyi geldi dedi... güldüm. orada bıraktım ve yoluma devam ettim. Unutamadiginda zaten hayatını kendine zindan edersin. Ben keşke en başında unutsaydim da onu unutabilmek için gidip kendimden 17 yaş büyük biriyle evlenmeseydim mesela... Unutulmaz değil kimse. O senin kaç defa affettigini unutmuş.. için yana yana neleri görmezden geldiğini bilmiyor... bu ilişki değil ki.. intihar.. sen kendi ruhunu öldürüyorsun. Eğer ki zorlanırsan yaz bana firsat bulduğumda elimi uzatıp yardim ederim. Benim keske o zamanlar böyle akıl verecek biri olsaydi etrafimda. Dünyanın sonu sandım onsuz yapamam sandim ama onsuz defalarca güneş doğdu defalarca bahar geldi geçti... ve ben naptiysam kendime yaptım.. çocukluğum gitti.. hem de değmeyen biri için.
Kizim sen malmisin masus mu yapiyorsun seni kac kere aldatmış tekardan yapar buna göz yumma her seferinde affedinde seni aldatir bu kadar basit olma biraz gurulu ol engele geç cevap bile yazma ne diye kendini düşük düşürüyorsn tip ögrencisiyim dedin oku egitimin al hayatindan da çikart seni üzen insanlarin
ben onu affettim aldatmalarında pismanım bir daha olmicak dedi affettim kıyamadım küfür etti affettim yapısı böyle dedim dövdü affettim ailemi bir kenara attım arabamı bıraktım o kadar çok şey yaptım ki