İki yillik ciddi iliskimdi üç kere aldatıldığımı görüp affettim çünkü çok yalvarıyordu sevmeseydi dönmezdi diyordum bir hafta önce affettim çünkü annesi bana yazdı çok pişman diye açıklama istedim ve konusmak istemiyor bu konuyla alakalı asla engelledi her yerden ben hiç sevilmemiş miyim iki yil boyunca ailemi karşıma aldım tıp okuyorum ikinci sınıftayım onun için çoğu dersimi astım uzattım şahsi arabam vardı ailem aldı benden onunla ayrılmadığım için amacı neydi neden sürekli dönüyordu
Lütfen okur musunuz tavsiyeleriniz bana iyi gelicek?
Umarım en büyük parçası kulağı olur nefret ettim tüm beddualarımı da ettim asla hak etmiyor seni ben bilirim valla bunun gibiler aldatma hastalığı değil aklı organlarıyla çalışan insanlar senin bildiğin 3 dür onun yaptığı 300 dür sakın bir daha geri dönme onunki sana olan sevgisi değil alışkanlığı
Olur mu, yapilir mi bu. Seninle konusma tarzindan az cok ne mal oldugu anlasiliyor. Bundan sonrada boyle insanlar icin enerjini harcama. Sanada yazik, insanlara degmiyor inan ki. Bak ne guzek iyi bi bolumdesin, altinda arabada varmis. Degmeyecek biri icin ailenle arani bozduguna degdi mi? O kadar ders birakmissindir birde. Onceligin kendin olsun.
Daha almissa diyorsun buse, 3 kez aldatmis seni. Tabikii almis, ama merak etme inşallah hayattan oyle bir karsilik gorecek ki ben kimin canini yakmistim diyecek. Ama sende daha dikkatli ol be , cidden kimse insanin kendinden daha degerli degil. Herkes gidiyor, kendinle basbasa kaliyorsun.
her zaman tek anlamadığım nokta vardı neden dönüp dolaşıp bana geliyor sürekli ne gerek vardı tonlarca kızla takılıyordun zaten benden ne istedin amacı neydi bilmiyorum
Doyumsuzluk, sen digerlerine gore daha zorsundur ona gore. Birde senden ekstra sevgi aliyordur, ama zaten gozu disardaymis. Zaten bildigin bi taraflari oynuyormus. Surekli gidip sana donmesi bile dengesiz oldugunu gosteriyor. Saglikli insan in verecegi tepkiler degil. Yalama olmus anlayacagin, takinti bile yapmistir ki surekli senin onu nasil sevdigini , ilgini gormesi falan hosuna gidiyordur ama bu iyi anlamda degil tabii. Narsist duygularla. Her neyse olan olmus, senin sorunu daha onceden de gormustum. Bu sefer yanitlamak geldi icimden. Akademik hayatini ask hayatinin onune koy bence. Daha az uzulursun