Sizce ben mi alınganlık ediyorum? okuyup yorumlarsanız tavsiyelerini dinlemek isterim?

arkadaşlar üç kişilik bir arkadaş grubumuz var ben herzaman arkadaşlarımın başarılarıyla övünür ve onları motive etmeyi severim ama bir süre sonra farkettimki onlardan aynı şeyi göremiyorum. acaba alınganlık mı ediyorum? arkadaş grubumuzun içiinde bir arkadaşım ne yapsa takdr görüyor günlük bir iş bile abartılıyor ben de takdir ediyorum ama benim başarılarım söz konusu bile olmuyor kendisi ehliyet aldığında baya takdir ettim ama aktif araç kullanmıyor ben aktif araç kullanıyorum bunu konusu açıldığında hiç konuşulmamış gibi davranıyor. ben kendimi bildim bileli parttime işlerde çalışıyorum çocukluktan beri vee üni hayatımda da ama bu hiç söz konusu bile olmaken kendisi parttime bir işe girdi sanırsınız dünyayı kurtarmış diğer arkadaşımla beraber çok aabartılyor bu konuyu ben mülakata girip kazanıp bir projeyle yurt dışına gittim sadece nasıl gittim falan sordular kendleride gitmek için bir kez falan nasıl güzel mi dediler hiç üstünde durmadılar ama inanırmısınız arkdaşım geçenlerde yeemek yapmış gruba atmış benim yurt duşına gidişim bu kadar abartılmadı saatlerce bu başarıyı övündüler üstelik üni hayatımda da aile hayytımda da sık sık yemek yapan biriyim :D ben onları saatlerce dinlerken her hangi bir konularını benim bir avrupa maceram sorulmadı bile naptın oralarda nasıl gitti falan sıfır. en çok canımı sıkansa 1 yıldır hedeflediğim alanda iş arıyorum 2 üniveersite mezunu biri olarak artık amelelik etmek istemiyorum bi hedefim var ama bilirsinizki iş bulmam kolay olmadı sürekli onlaraçalışmak istediğim alanı açıkladığım halde bana acırcasına yok a101e gir yok muhabeseye başvur gibi şeyler söylüyorlar zaten iş konusunda yeterince hassasım inanın çok canım sıkılıyor birde 1 yıldır iş aradığımı bildiği hald beni arayıp saatlerce yeni işinden ve işinin ne kadar iyi olduğundan bahseetti yani bilmiyorum çok kırıcı ve düşüncesiz bir tavır değil mi? bütün enrjim gitti. acaba ben mi alınganlık ediyorum? kötü niyetli olduklarını düşünmrek istemiyorum belkide bu davranışlara ben sebebiyet veriyorum ama nasıl bir tavır takınmam gerektiğini bilmiyorum sizce ben mi alınganlık ediyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
okuyup yorumlarmıısnız biraz depresifim vr yardıma ihtiyacım var
Sizce ben mi alınganlık ediyorum? okuyup yorumlarsanız tavsiyelerini dinlemek isterim?
Cevapla