Sizce bu olayda ben mı hatalıyım? İnsanlar neden birbirine bu kadar tahammülsüz?

A101 de kariyerim akşam 19 gibi mağaza yoğun oldu müşterinin biri oyuncak almıştı. Sonra bana da "Dizme oyununu göremedim kutuların arkasinda mi acaba bakma imkanınız var mı dedi. Ben de yerini bilmiyorum dedim. Musteri de belki arkaya karışmıştır dedi. Ben de bilmiyorum demek yerini alt dudağımı kıvırdım. Sonra da müşteri tam giderken sanki nolur yerini bilmiyorum bakamam demek bu kadar zor mu dedi sanki ben müşteriye karşı yanlış bir şey mi yaptım Sizce Benim hatam ne? Yoğunlukta her müşteriyle ilgilenmemem normal değil mi

Sizce bu olayda ben mı hatalıyım? İnsanlar neden birbirine bu kadar tahammülsüz?
Cevapla