Çoğu insanla anlaşamayan biriyim sizce ben mi haksızım onlar mı?

Masum görünüyorum diye çoğu kişi beni basit görüp haksızlık yapmaya çalışıyor ben de karşılık veriyorum sonra kimseyle anlaşamayan biriymişim gibi imajım oluyor

Çoğu insanla anlaşamayan biriyim sizce ben mi haksızım onlar mı?
Cevapla