Mütevazı olunca etrafındakiler kendini bir şey sanıyor haksız mıyım?

Artık mütevazı olmucam en ufak bi başarımda ben yaptım diyeceğim ister itici geleyim insanlara ister benden nefret etsinler kendi seviyeni aşağıda tutunca kendilerini bir şey sanıp üste çıkıyorlar bu devirde kendi değerini aşağıda tutmak bence s*laklık. Siz ne düşünüyorsunuz

Mütevazı olunca etrafındakiler kendini bir şey sanıyor haksız mıyım?
Cevapla