Niye böyle olur ben mi yanlış yapıyorum? yoksa bu insanlar mı umursamaz?

Ben eğer hata yaparsam bilmeden karşı taraf bunu dile getirirse telafi ederim çaba gösteririm yani hatta suskunlugundan bile anlarım ben insanlara arkadaşlarıma değer veririm özür dilemekten de gocunmam gel gör ki bu sefer onlar kalbimi kırsa ve ben Bi kere dile getirdim anında silip attılar bazende hiç dile getirmem çünkü biliyorum ben kırılsam umurlarında olmaz Bi tekmeyide onlar atar ben bu huyumdan vazgeçemiyorum çünkü kimse benim yüzümden kırılsın istemem kalp kırmanın vebali çok kötüdür

Niye böyle olur ben mi yanlış yapıyorum? yoksa bu insanlar mı umursamaz?
Cevapla