Gerçekten anlamıyorum bu insanları ben mi yanlış yapıyorum? Hiç kimsenin umurunda değilim? Arkadaşım yok?

Ben bu sene liseden mezun oldum tamam mı, lise varken hep işi düştüklerinde mesaj atarlardı ararlardı şu an okul kapanalı 2,5 ay oluyor bir tane mesaj bile yok bu insanlara güler yüz göstermeyeceksin, yardım etmeyeceksin gerçekten bundan sonra yok ya iyilikten anlamıyorlar ne halleri varsa görsün pislikler

Gerçekten anlamıyorum bu insanları ben mi yanlış yapıyorum? Hiç kimsenin umurunda değilim? Arkadaşım yok?
Cevapla