Bu ülke de kadın olmak neden bu kadar zor?

Ben bu ülke de kadın olmaktan bıktım ya. Ne yapsak suç. Ne yapsak Türk kızları problemli deniyor. Gerçekten artık Allah’a isyan noktasına geldim neden kadın olarak yarattın diye. Hep baskıyla büyütülüyoruz, oysa erkekler öyle mi ne yapsalar ağa paşa oluyorlar. Bunun altına bile saçma sapan kişiler olacaktır. Onlar da ülke deki zihniyeti kendileri göstermiş olacaklar zaten
Bu ülke de kadın olmak neden bu kadar zor?
Cevapla