Bu ülkede kadın olmak neden bu kadar çok zor?

Her gün bişi oluyor.. Yok cinayet'tir yok taciz'dir bu kadınlardan alıp veremediğiniz nedir yahu.. Erkek olmaktan utanır oldum.. Kadınlar bizler yüzünden özgür bir şekilde gezip dolaşamıyor
Güncellemeler
10 ay
Gerçekten bazı insanlar çok acımasız ben fikrimi söylüyorum siz alay edici bir şekilde kahkahalar atıyorsunuz yazık... Ama bu beni daha da güçlendiriyor utanın biraz
Güncellemeler
10 ay
DedektifMinnie
Bu ülkede kadın olmak neden bu kadar çok zor?
Cevapla