Hayatımı anlatıyorum ne yapacağım bilmiyorum?

Merhaba ben ciden bıktım bir çok bu dünya ile bağımi koparmak istedim denedim ama yapamadım aile baskısı çok görüyorum bk gibi yaşıyorum eğitim hayatım ailem yüzünden bitti şu an açıktan okuyorum gram istek yok lisede çok zorbalık gördüm beni isteyen biri var yaşım 18 benim kabul ettim çünkü başka şans yok evde pisikolojik şidet ve fiziksel görüyorum ablam bana yaptıkları sıra dışı abla demeye bin kat şahıs gerekir okulu şu an bana boş görüyor lar ailem istediğim hiçbir şeyi bana yaptırmadı tek bildiğim aile aile olarak görmüyorum açıklamak istediğim binlerce şey var ama açıklayacak yer değil benim gözlerim biri görmüyor bunun için bırakın yabancıları ailem suratıma vuruyor sanki benim isteğim doğuştan oldu kendimi yaşıtlarım ile fazla kıyaslamak beni bana bıktırdı herkes gelişiyor benim ailem beni 4 duvar arasında çıkmamı istemiyor ciden herkes suratıma bir şey vuruyor bıktım
Hayatımı anlatıyorum ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla