Sizce babama gösterdiğim tepki aşırı ve yersiz mi olmuş?

2 yıl öncesine kadar da üniversitede okuyordum, ama bölümümü ailemin zoruyla, hiç istemeden seçmiştim. Başladıktan sonra başka bir bölüme yatay geçiş yapmak istedim, ama onlar bu isteğime şiddetle karşı çıkmışlardı ve çaresiz aynı bölümde okumaya devam etmiştim. Sonra " En azından sevdiğim bir şehirde okuyayım "diyerek İzmir'de bir okula yatay geçiş yaptım, ama derslerimde yine zorlandım ve azami süremi doldurup okuldan atıldım. Geçen sene ise bu kez tamamen kendi isteğime göre okumak için tekrar Yks'ye girdim. Yks'ye memleketimde hazırlanırsam ailem aşırı derecede baskı yapar diye de İzmir'de, kaldığım yurtla 1 yıl daha anlaşıp ayrıca bir dershaneye kaydolup Yks'ye hazırlandım ve ailem yine baskı yapmasına rağmen hedefime ulaştım, ama sene başında geçen sene kaldığım yurtta yer olmadığı için başka bir yurda kaydoldum, sonra orayı hiç sevmediğim için başka bir yurda kaydoldum; ama yeni yurdumu da sevmedim, oda arkadaşlarımla anlaşamadım. Ayrıca üniversiteye başladığım ilk yıllara göre ailem maddi anlamda da beni aşırı derecede kısıtlıyor. Geçen sene bu vakitlerde cebimde 100 TL varsa bu sene 10 TL var ( sadece örnek veriyorum). Babam bana 2 ay önce Konya'ya tatile gittiğimde limitini yükselteceğini söyleyip yeni bir kredi kartı verdi ve 2 aydır da limitini yükseltemedi. Dün uğraştı, ama bu kez de kart şirket adına olduğu için bankaya gitmesi gerektiğini, onu da oruçlu olduğu için şu anda yapamayacağını söyleyip bana " Sen lazım oldukça eniştenden iste ( eniştem babamın yanında çalışıyor ) biz sana göndeririz " dedi. Ben de sinirlenip 2 aydır yapacağını söylüyordun, şimdi de böyle diyorsun " dedim ve sinirimden telefonumu yere fırlattım. Telefonum kırıldı ( Samsung Galaxy A22'ydi ) ve dedemden para isteyip yeni bir telefon İnfinix HOT30İ ) aldım.
Sizce babama gösterdiğim tepki aşırı ve yersiz mi olmuş?
Cevapla