Sizce de babamın tepkisi fazla olmamış mı?

Bunu ara ara hep yapıyordum, ama şu ana kadar aileme hiç söylemiyordum. Dün evimize yakın bir kafeye gidip neredeyse tüm gün orada oturup piyasa yaptım. Akşam ise yemeğe geç kaldım. Babam beni aradı, ona kafede olduğumu söyledim ve bana " Senin ne işin var kafede? O tür yerler pislik yuvası " diyerek kızdı. Eve geldiğimde de gece uyuyana kadar tavırlarıyla tepki gösterdi. Ben de babama " Ben 50 yaşında değilim, 25 yaşındayım ve bu yaştakilerin yaptığı, yapması gereken şeyleri yapıyorum " dedim.
Sizce de babamın tepkisi fazla olmamış mı?
Cevapla