
Hali vakti yerinde kesinlikle oraya gidenleri küçük görmek değil amacım.
Neden orası diye sorduğumda birikim yapıyorum hayatım düğün için dedi, pek inanmadım ama neyse.😀😀😀
İftar çadırı için nasıl bir kombin yapsam?🤔😀

Hali vakti yerinde kesinlikle oraya gidenleri küçük görmek değil amacım.
Neden orası diye sorduğumda birikim yapıyorum hayatım düğün için dedi, pek inanmadım ama neyse.😀😀😀
İftar çadırı için nasıl bir kombin yapsam?🤔😀
Valla erkek versiyonu için bişey diyemem ama kadın versiyonu için şunu derler.
Hesaba dahil edilmiş yarım suyu masada bırakmayıp alan kadınla evlenin, kesinlikle zengin olursunuz ama sakın boşanmayın. Donunuza kadar alır. Bence bu adamla evlen ama sakın boşanma 😂😂
Cevap
10Cevap
Benim böyle sevgilim olsa en romantik nezih yere götürürdüm :D
Yaa bilmez miyim 😀
Bilirsin tabi :D
Hava soğuk pantolon , kazak ve trençkot 😊 üstüne de tripatarını takmayı unutma. Tatlıyı başka mekanda ısmarlasın 😂
Trip olmazsa olmaz😀
Aynen öyle
Git bence 🤭🤭 en azından güzel bir restoran diyip kandırmıyor direkt söylemiş 😁😁
Oo hem de Kanada Belediyesi’nin çadırı.. Farklı bir tecrübe olur, ferace giyinip git.. 😄
Kuyrukta yerimiz vardır lokasyon belirtmeniz durumunda dilediğinizce rezervasyon alabiliriz
Senin sevgilin mi vardı? Neyse ayrılma zamanı gelmiş eğer varsa
Baştan sona ahahahah bir soru 😄
İzara gir
Düğünü iptal et hemen 🤔🤔
Gidilir, mis gibi ortam. Çok ormantik.
Sıcacık iç içe :D
Gerçekten böyle bir şey olduysa yol yakınken ayrıl bence :)
Bence çok romantik
Daha iyi bir yer olamaz
Bence oldukça mantıklı
Sevgilin biraz pinti ayrıl kanka
Hangi belediye o önemli
gitme
Hahahahahha sakın yapma
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?