Onun olduğu şehre geleceğimi söyledim. Bana şunları dedi ; Havalimanından pembe renkli otobüsler geçiyor onlara binersin otellerin olduğu yerde inersin bir otele geçersin dedi. Ben de bozuldum çünkü aylardır sevgiliyiz çok samimiyiz ve benim yabancısı olduğum bilmediğim bir şehire arabası olduğu halde ve kendisi de otelde bilgi işlem müdürü olduğu halde beni kendisi almaya gelmek istemedi bilmediğim bir şehirde. Çok kötü şekilde tartıştık eski basit k. aşarlarından olsaydı kuyruk gibi biterdin ama dedim sen benim gelmemi istemiyorsun resmen abinin sana yavşayan karısını oradan oraya bırakırdın ama dedim. Siz ne düşünüyorsunuz sevgilinizin yaşadığı şehire gidip sevgilinizin sizi karşılamaması tuhafınıza gider miydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer