Sevgilimle tartıştık yanına gidicektim gelme diyor?

2 senedir konuşuyoruz 1 hafta sonra onun yanına gidicektim bi yer bulup kalıcaktık yanlış şeyler yapmayalım dedim beni yanlış anladı seni ben öyle bir şey yapmak için mi çağrıyorum dedi güvenmiyormusun bana dedi tartıştık gelme istemiyorum dedi sonra bir şekilde konuştuk ama bana senden soğudum beni sapık yerine koydun şu an sana karşı bişey hissetmiyorum yanıma da gelmeni istemiyorum ama sen gelmek istiyosun dedi sizce ne yapmalıyım yanına gittiğimde yumuşarmı ilk defa buluşucaz

Sevgilimle tartıştık yanına gidicektim gelme diyor?
Cevapla