Sevgilim yatay geçiş yapacağım dedim diye ayrılmak istedi. Bahane mi arıyor?

Ben başka bir şehre üniversite okumaya geldim burdan bı sevgili yaptım whskwjks ne ara oldu bilmiyorum ama oldu işte neyseee bı gün bu la telefonda konuşurken ya bu yurt çok kötü ailemi çok özledim yatay geçiş yapicam seneye dedim. O an bu dediğime takılmadı ama ertesi gün soğuk yapmaya başladı attığı mesajlar hep soğuk idi nedenini sorduğumda yatay geçiş yapacağım dedin biz hani bir sene sonra işleri ciddi yapacaktık evlenecektik falan dedi güvenim sarsıldı dedi sonra ben de ona bana güven sadece o an ağzımdan kaçtı takılma o kadar dedim hiç gider miyim dedim. Dedin bı kere dedi ben daha nasıl guveneyim dedi. E nasıl devam edicez guvenmezsen dedim istersen ayrilabilirsin dedi. Bana basit bı neden gibi geldi bu bilmiyorum

Sevgilim yatay geçiş yapacağım dedim diye ayrılmak istedi. Bahane mi arıyor?
Cevapla