Sevgilimle boyle bi muhabbet gecti sizce trip atsam mi?

Bana ig dan ciddi iliski yuzugunu kabul etmeyen kizla ilgili bi paylasim atti (iste erkek ciddi iliskimiz oldugu icin yuzuk tak diyor kiz da cocuk musun sen diyor). Ben de cevap olarak alirsan takarim valla diyip gulucuk attim. goruldu atti. ben de goruldu atacaktiysan bu gonderiyi hic yollamayacaktin dedim. Ardina bilerek olmadi falan dedi. her neyse diyip gecistirdim ama niye bana yuzuk almak istemedi simdi onu taktim kafaya. gerci iliskimiz 1.5 aylik daha ama oyle bi gonderiyi atip ardina yuzuk almaktan kacinmasi... ne bilim sinir bozucu. sizce ne diyim tekrar konusunu acayim mi?

Sevgilimle boyle bi muhabbet gecti sizce trip atsam mi?
Cevapla