Eşimle hiç şakalaşmıyoruz, hep ciddiyiz. Onun kahkaha attığını bile görmedim, herkes mi böyle?

Evet gördüğünüz gibi iki yıllık evliyiz ama hep ciddiyiz ben çok şen şakrak neşe dolu biriyim ama o çok somurtuk bi şakalaşmak istesem asla gülmez aksine tepki gösterir ne biliyim eşler hep çocuk gibi evinde şakalaşirlar diye umardım evlenmeden önce pek anlamıyordum hep aşk dolu oldugumuz için ama şimdi ayni evde olunca daha iyi taniyorum ve hiç kahkaha bile attığını görmedim herkes mi bu şekilde abartıyor muyum ben?

Eşimle hiç şakalaşmıyoruz, hep ciddiyiz. Onun kahkaha attığını bile görmedim, herkes mi böyle?
Cevapla