Eşim bana hiç acımıyor?

Bana hiç acımıyor sadece ailesini ve başkalarını düşünüyor. Para biriktirmeye çalışıyoruz maddi durumumuz iyi değil. Ben de çalışıyorum. Geçenlerde abisi evlendi benim altinimi taktik helal ettim bişey demedim zaten. Yol parası için yine benim paramı bozduk. Evlendiğimizden beri bekarlıktan kalan borcunu ödüyor her ay biraz biraz. Biz evlenirken abisi bize çok yardım etmişti ama maddi durumu iyiydi şimdi eşininde maddi durumu iyi maşallah. eşim altının yanında süpürge de alsak mi demişti böyle pahalı bir hediye almak istemişti ben kızınca vazgeçmişti. Benim evde doğru düzgün süpürgem yok ucuza aldığımız dandik süpürgeyi kullanıyorum tam temizleniyor diye süpürge almak istedim bana diyor ki nasıl para biriktircez. Kendisine gelince her şeyi almak istiyor ama. Niyeyse hiç düşünmüyor beni

Eşim bana hiç acımıyor?
Cevapla