Kaynanamdan nasıl kurtulacam başıma kalacak diye çok korkuyorum napicam?

Ya kaç sene birlikte oturduk bana etmediğini bırakmadı eşimle beni kıskandı beni aç bile bıraktı iki lokma ekmeği çok gördü beni hep hor gördü ben hep sustum bı kere çok kötü hem psikolojik hem fiziksel hastalık geçirdim dedikleri dün gibi aklımda nerden başımıza bela ettik bu kızı bundan karı mı olur oğlumun başı yandı falan diye konuşuyordu eşime ona yüz verme diye dolduruşa getiriyormuş eve gelen misafirlerin yanında hepsi bir yana eltime hep beni çekiştirip duruyordu akşama kadar telefonda açıp beni millete anlatıyordu yok öyle yok böyle en sonunda evimi ayırdım şimdi çok hasta numara mi yapıyor bilmiyorum ama ilahi adalet diye düşünüyorum kendisi de psikolojik ve fiziksel hastalık var şimdi tek duam Allah bana muhtaç etmesin onu ki eşime hep diyormuş benim karına ihtiyacım var falan onun asıl hizmetçiye ihtiyacı var dedim bende ne yapsam yaranamadım şimdi yalandan beni övüyor ama yaşadıklarımı bir ben bir Allah biliyor hiç yüzüm gülmedi onun evinde nasıl başımdan atabilirim eşimide psikolojik olarak etkiliyor tekrar birlikte mi otursak falan mevzusu oluyor ben kesin tavrımı koyuyorum ben o konuyu kapatalı çok oldu annenle anlaşamıyoruz diyorum kestirip atıyorum bugün de gelmişti bize hastaymis evinde yemek yapamıyormuş yemeğimle dalga geçerdi bir zamanlar benim yemegime muhtaç olmuş gelmek istedi gelin dedim arada bir gel dedim yani yemek yapamazsan diye de söylemiştim böyle tekliflerde bulunmasam mı yoksa bana güvenmesin yani herşeyimi yapar diye kendimi biraz uzak mı tutsam bu arada ben onu bizzat kendim hastaneye götürdüm hiç bir hastalığı yok numara mi yapıyor oğlunu etkilemek için bilmiyorum ama önceden de bana bir sürü laf söyler ederdi ben eşime diyince hastayım ben benim tansiyonum çıkıyor diye işin içinden sıyrılıyordu

Kaynanamdan nasıl kurtulacam başıma kalacak diye çok korkuyorum napicam?
Cevapla