Sadece evde oturp g0t büyütmek , çocuk yapıp bakmak , yemek yapmak istemiyorum
Bundan çok korkuyorum
Böyle olmaması için ne yapabilirim
Sadece evde oturp g0t büyütmek , çocuk yapıp bakmak , yemek yapmak istemiyorum
Bundan çok korkuyorum
Böyle olmaması için ne yapabilirim
Öncelikle bir iş bul bu işte elit dediğimiz yani işini gerçekten çok iyi bilen ustalık eseri verebilecek bir konuma gel nasıl ustalık eseri verebilirim diye soracak olursan çalıştığın uzmanlık yaptığın alanda işini yeni başlayan kişilere detaylıca öğreten işin önemli noktalarına vurgu yapacak bir kitap yazabilirsin eğer dersen ben kitap yazamam uğraşamam yanına alacağın veya aldığın elemanları çok iyi yetiştir şehirde biri şu işi yapacak birini arıyorum veya çocuğumu şu işi yapan ustanın yanına vermek istiyorum dediğinde ismin geçiyorsa işini gerçekten iyi yapmışsındır şimdi gelelim evde kalma konusuna böyle işinde uzman olan kendini geliştirmiş bir insanı kimse evde kapalı kapılar arkasında tutamaz böyle bir insan hep okumak yazmak ve gelişmek ister sende kendini geliştirebileceğin merakının uyandığı bir şeyler seç bu illa fiziksel bir şey olacak diye bir şey yok kendini bir dil konusunda da geliştirebilirsin şimdi en önemli konuya gelelim eş seçimi eğer kendini geliştirememiş cahil kalmış bir adamla evlenirsen senin hayatını kısıtlar dediğim gibi eş seçimi çok önemli eğer eşin kendini geliştirmeyi seven biriyse seninde kendini geliştirmene karşı çıkmaz hatta iş hayatına bile atılmana destek olacaktır
Cevap
4Cevap
O zaman iyi bir meslek edineceksin kariyer yapacaksin meslek derken bir dönerciye girip calismayacaksin veya bir magazada calismayacaksin doktor olacaksin hakim avukat savci olacaksin
Ekonomik özgürlüğün olduğu sürece hiç bir şey yapmak zorunda değilsin
şu an bu durumdayım ve olmaktan en çok korktuğum şeydi benim de. İğrenç.
Okuyormusun peki
Hayır lise bitince ablam boşandı, çocuklarına da ben baktım. şu an 24 yaşındayım bu yıl son. En küçüğü 4. Sınıfa başladı 5. Sınıfta annesine gidecek artık. Seneye üniversiteye gidicem ben de artık büyüdüler. Hayatımdan bi kaç yıl çalındı ama hep böyle kalmaktan iyidir
Evlenmemelisin
Çalış
Çalışman lazım
Çalış bi yerlerde
Çalışabilirsin.
çalış evlenince
Aslında 18 yaşımdayım
Evlenmemek için okuyorum
ne okuyorsun
işletme
nerde okuyordun lise mi
Üni
nerde okuyorsun
Doğuş Üniversitesi
hangi il
İstanbul - Bu soruları neden soruyorsun
merak ettim. işletme geleceği parlak mi bölüm mü
Önü açık
özelde konuşalım mı
İse gir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?