Doğduğum ev bk gibi en dibi yaşıyorum şu an kurtulmak için ne yapacağım bilmiyorum?

Ne halt ettimde çocukluktan beri şu hayatın tokadını, karmasını yiyorum bilmiyorum. Evden kaç, yaz bana özelden diyen pirimatlara şimdiden diyorum zor bir hayatım var ama grizekalı değilim. Atalarımında Allah cezasını versin hastalıklı beyinlerin yetiştiği hastalıklı çocukların derdini tasasını biz çekiyoruz küçükken ettiğim dualarımıda geri çekiyorum. Üzüntüden şu an kalp krizi bile geçiriyor olabilirim kollarım ve kalbim ağrıyor umurumda mı hayır Allah böyle hayatın belasını vermiş zatende.

Doğduğum ev bk gibi en dibi yaşıyorum şu an kurtulmak için ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla