Ne yapıcağımı sasırdım artık evden kacıcam?

Maddı olarak kotu degıl durum eve 50 bın para gırıyor kira vermiyoruz kira alıyoruz. 27 yasındayım yuksek lısans mezunuyum. Yaşadıgım ilçede kendi alanımda ya da baska alanda market dısında iş yok. 3 sene mezun olduktan sonra markette calıstım. Kac sene daha kendi alanım dısında calıscam. Ben derece ile mezun oldum. Kıradakı evı de ucuza kıraya verdıler sabıt olsun dıye dıyorum oraya gıdeyım. Ona da ızın yok. Sız olsanız bu denklemde nereye sıgınırdınız?

Ne yapıcağımı sasırdım artık evden kacıcam?
Cevapla