Eşimle boşandık. Psikolojik destek almam gerekir mi?

2 gün önce duruşmamız vardı boşandık şimdi kesin kararı bekliyoruz imza için. Kesin karardan sonra ben evden çıkacam. Resmen eski hallerine devam ediyor iyi ki boşanmışım diyorum. Psikolojik ve fiziksel şiddet e devam ediyor. Bi de aynı hastanede çalışıyorum kendimi çok yalnız ve boşlukta hissediyorum pişman değilim ama alışkanlığın getirdiği durum galiba … bi de evli bi adam bana yürümeye çalışıyor. Aynı iş yerindne

Güncellemeler
+1 yıl
Çünkü anlaşmalı boşandık benim evde gitmem şartıyla kabul etti. Yoksa çekişmeliye çeviririm dedi
Eşimle boşandık. Psikolojik destek almam gerekir mi?
Cevapla