Depresyona giren eşim ile boşanma aşamasına geldik. Hiçbir şekilde tedaviyi kabul etmiyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhabalar;

Yaklaşık 14 yıldır evliyim. 11 yaşında bir evladım var. Eşim ile çok severek ve uzun bir tanışma sürecinden sonra evlenmeye karar verdik. En son 1,5 sene evvel gebeliğin ilk ayında bir düşük süreci yaşadı ve depresyon hayatımıza girdi. Hangi doktara götürdüysem kabullenmedi özel, devlet, psikolog, psikiyatr v. düt Allah tarafından cezalandırılmış gibi düşünüyor doktara götürsem de ilaçlarını düzgün kullanmadığı için tam bir teşhis de almıyor maalesef. En son Mart ayında hastaneye yattı ve 1 haftalık süreçte Bipolar olabilir dendi. Artık bende tükenmeye başladım ve ansiyetelerim arttı. Bir süre yalnız kalmanın iyi gelebileceğini düşünerek annesinin evine bıraktım ancak orada da rahat durmadı. Telefon da sürekli saçma sapan içerikleri gezerken görüyorum.(münafık anne, şeytan anne gibi.) Bir ara alkol bağımlısı gibi oldu, şimdi onu bıraktı ancak günde 3-4 paket sigara içiyor. Başına gelen varmıdır bilmiyorum ancak sizlerden bir yol, bir akıl, destek alabileceğim tavsiyeler bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.

Güncellemeler
+1 yıl
Maalesef süreç aynı şekilde devam ediyor. Bir bakıyorsunuz durum çok vahim boşanma konuşmaları oluyor, 10 dk sonra hiç bir konuşma geçmemiş gibi canım cicim olmaya çalışıyor.
Depresyona giren eşim ile boşanma aşamasına geldik. Hiçbir şekilde tedaviyi kabul etmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla