Eşimle çok mutsuzum, evliliğim psikolojimi bozdu. Boşanalım, ayrılalım yapamıyorum diyorum ama kabul etmiyor. Nasıl çıkarım?

Bu işin içinden nasıl çıkarım? Birlikteyken hiç anlaşamıyoruz. Onunla olmak benim modumu ve enerjimi çok düşürüyor. Tek başıma çok daha fazla keyif alıyorum hayattan ve aktivitelerden. Onunla yapınca her şey daha kötü oluyor. Kurtulmak istiyorum ancak evleneli daha 1 sene olmadığından boşanma davası açamıyorum. Senenin dolmasına 3 ay var. 3 ay ayrı evlerde yaşayıp sonra anlaşmalı boşanmak istiyorum ancak bırakmıyor. Ailemin evine gelip duruyor. Ağlayıp duygusal manipülasyonlar yapıyor durumu çok dramatize ediyor. Sen gidersen yapamam hayatım biter vs tarzında şeyler söylüyor. Kaldırabilir alışabilir biliyorum ama kapıma gelmesine nasıl engel olacağım?

Güncellemeler
4 ay
Tehdit, şiddet vs olmadığı için meselesi sadece duygusal olduğu için uzaklaştırma kararı aldırtmak istemiyorum ama rahat vermiyor. Nasıl kurtulurum? Daha 27 yaşındayım. Hayatımı ziyan etmek istemiyorum onunla
Eşimle çok mutsuzum, evliliğim psikolojimi bozdu. Boşanalım, ayrılalım yapamıyorum diyorum ama kabul etmiyor. Nasıl çıkarım?
Cevapla