Sürekli beni izliyor ne yapsam bakiyor su doldursam bakiyor garip degilmi sizce takip ediyor beni evin icinde
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
öffff aynısı ya aynısı. Bir de kaynana değil sadece tüm ev izliyor çok rahatsız edici. İnsan en basit bir işi bile çekinerek yapıyor.
Neden pekii agir hastalarmi amac nee oyle sinir oluyorumki gozleri bende hepsinin sapikmi bunlarrr?
Seninkilere suç atmayım ama benimkiler beni sevmiyor o yüzden. Sevmedikleri için sürekli düşman gibi uzaktan izliyorlar akıllarından hangi düşünce geçiyor artık Allah bilir..
Benide oyle canim yaa uzaktan uzaktan bakiyorlar napiyor diye hep suzuyolar ne yapsam lavaboya gitsem bakiyolar lan
Yapıcak bir şey yok, yoklar gibi davranıcaksın.
Haklisin da nasil yapicam zor birilerini gormezden gelmek
Evet çok zor. Benden iyi kimse bilmez. Akrabaları bile alttan alttan değişik bakıyor insan görmemişler sanki. Yapabilirsen laf çarpıt bir kere. Falancanın şusu da sürekli ne yapsa izliyormuş deli mi ne.. İnsan görmemiş insanlar de.
Yapiyorum canimda bunlar insan olmazz dagdan inmis birer ayilar medeniyet daha gelmemis bunlara beni anlamalari imkansizdi zaten es ailesini ben nerden taniyabilirmki piyango vurdu iste bana
O kadar iyi anlıyorumki seni😂😂😂o zaman aynalama yap. O ne yaparsa sürekli onu izle. Hani taciz düzeyinde otur dikkatli şekilde izle. Sen neden bana bakıyorsun? Diye sorarsa, birini sürekli izlemek doğru bir davranış değil mi ki? De. Mutemelen hayır tip bir cevap vericek. Siz kimseyi izlemiyor musunuz? De. Her zaman karşındakine onu doöeu cevaba getirecek sorular sor. Doğruyu kendisinin bulmasını sağlaq. Bu teknik daha çok tesirli oluyor insanların üzerinde.
Cok haklisin canim duzelte duzelte zor adam ettim sorsan beni birsey bilmeyen cahil derler kendileri hic birsey bilmiyor dunyaya yeni inmisler gibi
Yap bakalım ne oluyor) sonucu buraya yazarsın)
Yapicam canimm dediklerini hatta bikere yaptim dayanamadi gicik oldu
Bırakmazsa sürekli yap. Sırf ona yapmayasın diye bakmayı kesicektir sana.
Tamam canim dedigini yapicam ugrasmak istemiyordum ama kasiniyor
Kaşınanı kaşımak lazım😉
Kaynanayla yaşamak zor olmadı üzüldüm senin adına. Eşinin annesi diye sürekli alttan alma tavrını koy bence yüz bulmasın çizgisini bilsin
Cizgisini çok güzel ciźdim ama gozleri bende ne yapsam bakiyor izliyor
Sor neden bakıyorsun diye ama beklemediği anda sor ki şaşırsın
Film izler gibi izliyor bakiyor hani evde ne yaparsam sasirmis gibi bakiyor
Gıcık kadıj
Hep saşkin ifade var kiskaniyormu sencee buz gibi donuk boyle
Kıskanması normal bu yaşlarda böyle. Sen boş ver kendi hayatınla ilgilen
Zaten ben kendimle hayatimla ilgileniyorum ama surekli bir göz ustunde sen ne kadar rahat ederdin
Hiç etmezdim kaynanayla yaşamak zordur
Zor tabi canımm gobegim catladı uyumsuz insanlarla basetmekten idare etmekten evlenmeyenler ne kadarda haklilar...
Hakkında hayırlısı olsun ablacım
Sagol senin icinde canimm 😔
Avcı avını yakından izler, her alışkanlığını öğrenir, zayıf yönlerini öğrenir. Her şeyi öğrendiği zaman ise saldırmanın vakti gelmiştir.
Ölecekmiyim 😀
Muhtemelen öyle, karşınızda çok tecrübeli bir avcı var ve kesinlikle ilk av değilsiniz.
Av olsam nolur bir tane dostu arkadasi seveni kalmamis kimse insan yerine almiyor
Hayatın götürdüklerine değil getirdiklerine bakmaya çalışın belki yardımcı olur.
Nasip etme allahim
Agminnnnn
Belki sana öyle geliyor olabilir belki de öyleyse sende kırmadan görmüyor gibi davran ☺️👍
Ayni evde mi yasiyorsunuz
Evet canim ya maalesef
Ayrilsana kizim neden yasamayi kabul ettin
Kavga çıkaracak hata yapmanı bekliyor dur
Çiksin korkarmiyim
Çok zor değil mi kaynana ile yaşamak, nasıl sabrede biliyorsun
Zor ama maddi durum yoktu ev acamadilar ya da acmak istemediler
Bilmiyorum ama eşimin rahat etmesi benim için daha önemli ya on iş yapar yine de kendi evinde kendi huzuru ile yaşatırım, aranız nasıl kaynana ile
Demekki ben okadar degerli bi insan degilmisim benim hayatim bu yani ayni evde duruyoz maddi durum yok dediler eyvallah cektik benim kimseyle sorunum yok ama onlar bir tuhaf
Bu senden kaynaklı bişey değil emin ol, ama aile değeri benim için önemli bunun bahanesi olmaz maalesef, maddiyat yok falan bunlar bahane öyle demek daha kolaylarına geliyor dur, benim annem şunu der evlenince eşini benim yanıma bayramdan bayrama getir kimse benim kahrimi çekmeye mecbur değil der. Sen kendi evine çıkma durumunu düşündün mü, rahat edemezsin ki orada
Ev aliriz dediler yalan oldu ee dönüpte gidilmez simdi belki nasip olur birgün ne diyebilirim
Senin gibi insanlar kalmadı cidden artık kimse zorluğa gelemiyor tebrik ederim seni, her şey birgün gönlünce olacak buna o kadar eminim ki. Tanıştığıma çok menmun oldum bu arada
Zorlukmu resmen survivor cektim burada ben ama yinede gitmedim degmez ama napayim
Sen ne yaşadın bu kadar hayat hikayeni o kadar merak ettim ki şu an, ama kararlı olmak güzel bişey eninde sonunda insanı zafere götürür
Çocuğun var mı
Cocugum yok gonulden kirginim ama gidemedim nereye gideyim kendileri utanmadan yuzume bakiyor simdi pisman bir sekilde ama dahada pisman olucaklar ahımı cok aldilar
Eşin ne diyo bu duruma. Emin ol çok fazla ilahi adalet görmüş biri olarak yazıyorum, kimsenin hakkı kimsede kalmıyor bu dünyada, kimse yaşattığını yaşamadan gitmiyor, senin de çiçeklerin açacak gün gelecek eminim buna, umudunu kaybetme
Benn varyaa benn ölümden döndüm beni ölümün kiyisina goturdu bu insanlar sorsan hic birsey yapmadilar sebeb olmadilar ama oyle ahh ettim kii yeri gogu inlettim pisman oldular ama faydasi yok artik
Sen bence o insanlardan uzaklaş sana zarar veriyorlar baksana hiçbir sebep senden kıymetli değil emin ol bence uzaklaş
Dünyaya bir kere geliyorsun kimse için hayatının en güzel yıllarını çürütme derim kötü olan kötülükleri ile kalsın sen uzaklaş
Esim icin bu maloglu mallara katlaniyorum esim onlara benzemiyor meydani bunlara birakmak istemiyorum
Sen eşinle ilk fırsatta konuş ayrı bi eve çıkın sana o kadar iyi gelecek ki bu çünkü mutlu olmadığın bi yer orası, ben kimsenin kötülüğünü istemem herkes hep iyi olsun isterim ama ruhunu yorma eşinle konuş ayrı bir ev çok zor değil bence
Esim zaten kotu konusmak istemiyorum ama insan adam olsaydi beni bunlarla muhatap etmezdi ahim ondanda ciksin
Galiba adam akıllı konuşma zamanın gelmiş senin eşinle. Çok kolay olan bişey istiyorsun hakkın olan bişey istiyorsun bunu açıkça dile getir bence. Ama eşin neden bu kadar geri planda tutuyor kendini o garip
Ozguveni asiri dusuk biriydi belkide o etkendir baskici bir ailesi var ses bile cikaramiyordu
O en kötüsü ya ama artık evli bi eşi var aynı hayatı paylaştığı ailesi ile arasına mutlaka mesafe koyması gerekiyor bence, sanırım sen onu büyüteceksin çocuk gibi, baksana hiç bişey bilmiyor
Maaleseff hicc birsey bilmiyordu ya yavas yavas acıldı taslar yerine oturdu herkes yerini biliyor ama beni yordular bu surecte ailesini bile egittim sayilir
Olgun biri olduğunu anladım ben senin ama herkesi eğitmek te seni yıpratır, eşin kaç yaşında tabi söylemek istersen
Yiprattilar tabi Şu an esim 28yasinda ama olgun degildi hicbiri
Galiba 48 yaşına gelsede değişmeyecek eşin ama sen çok yorulursun ya yarın birgün rabbim sana çocuk nasip eder onunda sorumluluğu gelir sen çok yorulursun bi an önce bi yol bulmak lazım bence
Yaşlılara çok kafa yorma
Haklisin ama baskasina değil sadece bana yapiyo
O değil kaynanan ile neden yaşıyorsunuz anlamadım
Sence maddi durum yok ev yok
Çalışıyor musun?
Kadın açık arıyor yuvan her an yıkılabilir
Açığımı ariyor öylemi gülesin geldi benim ne acigim var ki
Bilmem
gelme uzerime katil diye bagir
😀 olabilir
Kaynanan çatlağın teki
Aynenn oylee normal birtane hareketi yok ama napalim iste
Ters psikoloji yap sende onu izle akşama kadar gözlerini kırpmadan 🤨
Onun bana yaptiklarini yapsam duramaz yanimda yapmadim ama ben
dert etme, baksın
Ama neden ki
ua neden rahatsızsın ki
beraber misiniz
Evet surekli izlendigim icin
aynı evde ösnz
ayrı msnz
Ayni ev diye devamli banami bakacak
kaç senedir ewlsnz
1 bucuk sene
maşallah
elin iyi biri midir
eşiniz *
Evet iyi oldugu icin sevdim onu ama ailesi eski kafa
hala iyimi
umarım değişmemiştir
Yok degismedi beni tutan sey o yoksa yol bana coktan gozukmuştu
geri gider miydin
Tabikide kosarak hemdee egerki Şu an esimi sevmeseydim
yaş uyumunuz nasıl
ilk evliliğiniz midir
Evet ilk aramizda 7 yas var
yaşlar da uyumlu
maşallah yane..
selam naslsnn
kaynanam da kaynanam
Öghhh
Aynı evdemi yaşıyorsunuz kalmayalım geldi
Kalmayami geldi
Ayni evv
Kabul etmiycektin beraber yaşamayı ölene kadar burnundan getirir
Yok canim o kadar pısırık degilim ama sebeb ne yani
Gariptir
Yani ben napiyo olabilirimki surekli gozleri bende
Biseyden gıcık kapmış olabilir
Ee yanii napalim
Sen bildiğini oku boş ver
Aynen zaten birsey yaptigim yok su dolduruyom bakiyo elime yaptigima ustumu basimi suzuyor ne yapsam bakiyor iste
Sana göz koymuş olmasın xdxdxds
Yok ya normal degil ama ne yapayim
Bazıları öyledir boş ver erkeklerde kadinlarda öyle bende annemi çok suzerim öyle anlamsızca
Kara cahil ic anadolu insani ne beklersinki desem cokmu ayip ederim
Ağzına sağlık derim
Evli olmasan ağzını öpeyim derdim de evlisin o yüzden kaynanani öpeyim 🤣
Onu öp sen dislerini fircalamayi unutma sonradan
Yok be ben annemden başkasını openem
Bunları düşünme boş ver git yat kocani bekletme
Manyak😂😂
Delimi yani 😀😀
Bence deli
Benim kaynanam öyle değil mesela
Senin ki nasil bu niye boyle ben anlamadim
Kendi halinde yani yaptığım işi beğenir eder aklı kalmaz gider başka bir iş yapar
Dimi ne guzel buda boyle iste suzuyor suzuyor bakiyor
Yeni evliysen yapabilir işin temiz mi diye
Buda yeni evliyken yapar di
Pissem bosatcakmi 😀 kimbilir neler diolardir iclerinden
Hiç bir kaynana gelini kızı bellemez bende çok şey yaşadım da şu an elime bakıyor
Benimde bana neler yasattılar biliyonmu baskasi olsa tek celsede bosar giderdi utanmadan yuzumr bakiyor birde acigimi ariyorlarmis oylemi bulunca beni yollarlar ahımı cok aldilarr bakalim akibetleri nolucak bekliyorum
Yok ben deliye vurdum üzerine yürüdüm sen hayırdır senide çocuklarını da yakarım dedim yuvamı bozarsan kork benden dye tövbe etti
Deli olcan
Vayyy krall senii helall lan yusufii bende ne dedim biliyonmu msjla atabilirim
kaynanandan uzak dur
Neden