33 yaşıma geldim ailemle yaşıyorum 3 yıldır hayatımda biri var ama kraliyet ailesi olduğumuz için kendilerine yakıştıramıyorlar kendimi paraladım geri adım atmadı annemle babam bu evde ne düzenim var ne huzurum var kendime ait özel bir alanım yok özel hayatım yok onların zincirleriyle yaşıyorum
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynen öyle ben 20 yaşımda çekemiyordum sizi bu yaşta hiç dusunemiyorum ya Allah kolaylık versin gerçekten kararlarına saygı duyulmaz kendine ait biseyin olmaz ozelin olmaz zor gercekten
Allah razı olsun bana dua edin
33 yaşındasın daha ne müsaade etsinler kendi düzenini kur artık
İnan ki müsade yok ne dinlediler ne anladılar dünyada yalnız senin başına gelmedi unut gitsin bi sen bekar değilsin bile dediler
Çok bencilce olmuş 16 yaşında değilsin kendin evleneceğin insanı seçecek olgunluktasın yani biraz sana bırakmaları lazım
Neler yaşadığımı bir ben bir Allah bilir ağladım yalvardım Nuh dediler peygamber demediler çok zordayım çıkış çare bulaşmıyorum
Yazık gerçekten kimi böyle inat oluyor
Aileler kimseyi beğenmiyor evlen gitsin takmaya değmez bunları
İzinleri olmadan nasıl evleneyim
Nolursa olsun ayrılma ben birini getirdim ayırdılar neyse sonra hak verdim hayır gelmezdi. Sonra birini daha getirdim yok kültürsüzmüş yok İstanbul'da nasıl yaşayacakmışım. Saçma sapan bahaneler. Bahane bulamayan kılıf uyduruyor. Valla yırttım kendimi en son kabullendiler nişanlandım. Sen de yırt kendini gerekirse yaşın da geçiyor bazı şeyler için geç kalıyoruz kadınların hele doğurganlığı azalıyor. Yetişkin bir kadınsın ailene bu kadar bağlı olma yoksa bir oda köşesinde çürüyüp gideceksin tek başına
Yaa ay bana umut oldunuz inana ki yırttım ağladım bayıldım sinir krizi geçirdim asla asla geri adım atmadılar annem bana bir sürü kötü laf dedi babam desen kendini sağıra vurdu gitsin kendini öldürsünde vermem dedi kardeşlerim desen huzurumuzu bozuyorsun yeter dediler elimde arkamda bir destekçim yok ne yapacağımızı bilmiyoruz
Tamam da neden istemiyorlar bu kadar sorun nedir beyefendi keş mi keko mu katil mi ne yani bu kadar tepki verdikleri şeyi çözemedim ailecek
Yaprak dökümü gibi ev
İşçiymiş okul okumamış araştırmışlar jiletçiymiş çetesi varmış 😂😂
Sen okudun mu peki
Evet ben okudum ne yazar atanmadım onun maaşı benim maaşın iki katı
Sorun okumasıyla girer açıktan bile okur bu devirde kolay iş okumak. Ayrıca dediğin gibi olsun işçiler iyi para alıyor. Ailen abartmış be doktor mühendis mi bekliyorlar 30 yaşından sonra beklemesinler bence talip azalıyor çünkü
Şimdi bile kavga ettik millet için değmez bize cephe tutmana diyorlar
Aileler yaşlanıyolar çöküyor onlar dünyadan göçtüğünde nolacak peki kimsen kalmayacak. İnsanlar neden evlenip yuva kuruyor yomsa sevip sevilmek için aile kurup yalnız kalmamak için. Çok günahına giriyorlar çok bence nolursa olsun vazgeçme bence bir gün pes edecekler
Başka biri daha bana dedi pes edecekler diye bende umutla onu bekliyorum onlara her şeyi dedim dedim siz yaşlanınca ne olacak ona da cevap buldular bana dua eder misiniz lütfen siz nasıl ikna ettiniz
Ederim inşallah kavuşursunuz birlikteliğiniz de uzun olmuş. Ya valla konuşmak lazım sürekli bir de bence ilk hedef anne olmalı anneyi ikna ettin mi baba da tamam diyor zaten. Evlilikte yönetim kadının elindedir unutma erkeğin aklını da o çeler. Annenin kafasını ye daha çok. Sonra da dimdik sur duygularını ifade et hiçbir zaman boynunu büküp onlara bağlı gibi görünme.
Vallahi ne yapacağımı şaşırdım sessiz olunca konuyu kapatıyorlar konuyu açınca bir anda evde huzursuzluk çıkıyor kardeşlerim desen aman huzurumuz bozulmasın da kafasındalar aynı şeyi yaşamayacaklarmış gibi tek bir destekçim yok
Kardeşler bir karışmasın bir şeye zaten. Destekçin var o da sevdiğin adam. Daha ne olsun. Sen çabalamaktan vazgeçme. Şunu da unutma sen yetişkinsin ister gidip bir imza atarsın biter o iş ellerinden de hiçbir şey gelmez. Ya da gider hamile kalır evlenmek zorunda kalırsın. İsteyen çok rahat evlenir. Sen sadece gönülleri olsun istiyorsun bunu ifade et aksi takdirde istemeyeceklri şekilde davranacağını söyle
Haklısın tek duam onlarında destekçim olması ve haklısın sevdiğim adam desstekçim rabbim ettiğim duaları kabul etsin. Siz nasıl ailenizi ikna ettiniz
Amin amin. Ben yukarda da yazdığım gibi önce annemi ikna ettim annem ikna olunca zaten babamı ikna etti o da. Anne çok önemli
Tüm ilişkilerde bunu gördüm ben babanın pek hükmü yok anne tamam dedikten sonra
Annem tamam demiyor tek derdi kendi ve kocası yalandan bizi düşünüyor gibi davranıyor ama ben ona annelik yaptım Allah uzun sağlıklı ömür versin ikisine de ama benim için bir şey yapmadı az evvelde bana dedi benim için ne yapmışsın diye
Ben bile şu yaşımda bu durumu yaşıyorum ah ne diyeyim ki 😒
Gerçekten iğrenç kardeşlerle anlaşamamak herkesin ayrı hükmetmesi
Çok haklısıın, bazen iyi hoş bazense cinnet gibi sanki hep onlara muhtacım gibi
Siz kaç yaşındasınız öyle dediniz insan 20 yaşında bile zor çekiyor ayrı bı hayatı olsun istiyor zor gerçekten bazı şeyler aileyle
Mesleğin varsa ayri eve gec. Çekilmez yaa of
Bizim ailede ayrı yere geçince or***** sayılırsın babanın başı önde gezer
Hee anlıyorum bizdede o kafadan var
Evlen o zaman
30 dan sonra cok zor olur ya
Valla bıktım
az daha dayan
Ailen muhafazakar yapıda mı
Çok hemde her boku yanlış yorumluyorlar
Boğucu.