Aile ile beraber yaşamak bazen nimet bazen cinnet değil mi hele ki yaş 30 u geçmişse siz ne düşünüyorsunuz?

33 yaşıma geldim ailemle yaşıyorum 3 yıldır hayatımda biri var ama kraliyet ailesi olduğumuz için kendilerine yakıştıramıyorlar kendimi paraladım geri adım atmadı annemle babam bu evde ne düzenim var ne huzurum var kendime ait özel bir alanım yok özel hayatım yok onların zincirleriyle yaşıyorum

Aile ile beraber yaşamak bazen nimet bazen cinnet değil mi hele ki yaş 30 u geçmişse siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla