36 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir abim var ancak toksik çevremiz bunu garip buluyor, sizce neden?

Olması gereken şey zaten bu değil mi neden insanlar abimin bu durumunu garip buluyor?

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar mı garip yoksa abim mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
36 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir abim var ancak toksik çevremiz bunu garip buluyor, sizce neden?
Cevapla