33 yaşındaki abimin hiç kız arkadaşı olmadı ve bu insanlara garip geliyor. Sizce neden?

Olması gereken şey zaten bu değil mi insanlar neden 33 yaşında bir erkeğin eline kız eli değmemiş olmasını garip buluyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Bekar bir erkek veya kadının zaten bu şekilde olması gerekmez mi ne ara bunlar garip karşılanır oldu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
33 yaşındaki abimin hiç kız arkadaşı olmadı ve bu insanlara garip geliyor. Sizce neden?
Cevapla