35 yaşındayım ve hiç kız arkadaşım olmadı ancak insanlar bunu garip buluyor sizce neden?

35 yaşındayim ve elime kız eli değmedi tertemiz bir hayat yaşadım ancak insanlara bunu söyleyince nedense garip karşılıyor hatta kızların çoğu itici buluyor... sizce tuhaflık kimde?

Güncellemeler
+1 yıl
Siz böyle bir erkek için ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
35 yaşındayım ve hiç kız arkadaşım olmadı ancak insanlar bunu garip buluyor sizce neden?
Cevapla