37 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış abimi insanlar sırf bu yüzden eleştiriyor garip buluyor. Aslında olması gereken bu değil mi?

Sırf eline kız eli değmemiş bir adam olduğu için insanlar bunu garip karşılıyor sizce neden?

Güncellemeler
+1 yıl
Olması gereken şey zaten bu değil mi neden garip bulunuyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
37 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış abimi insanlar sırf bu yüzden eleştiriyor garip buluyor. Aslında olması gereken bu değil mi?
Cevapla