Yirmi üç yaşında bir kızın sevgilisinin olmaması normal mi?

Yani karşıma çıkan tipler sadece eve atmak isteyen tiplerdi. Çirkin ama güzel fizikli kadınlara bunu yaparlarmış. Böyleyim diye hiç şansım yok mu? Evlilik yapamaz mıyım
Yirmi üç yaşında bir kızın sevgilisinin olmaması normal mi?
Cevapla