23 buçuk yaşına kadar bir kızın hiç sevgilisinin, seveninin olmaması normal mi?

Evet arkadaşlar 23.5 yaşındayım ama şu yaşıma kadar benimle ne konuşan oldu ne bana bakan birileri oldu ne konuşmak isteyen ne arkadaşca yaklasan çok sert mizacli biri de değilim havali da değilim çok yalnızım ölüyorum çok sıkılıyorum bakıyorum herkesi seven ilgilenen var Türkiye de özellikle güzel bir kadın yalnizsa bu teklif gelmemesinden değil onun kendi tercihi oluyor ben güzel değilim sanırım ondan yalnızlık kendi tercihimde değil aslında ne düşünüyorsnuz bu konuda ?

Normal yani ne olacak evde mi kaldın
Hiç normal değil hele ki Tr coğrafyasında bir kadının yalnız kalması hayra alamet değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
23 buçuk yaşına kadar bir kızın hiç sevgilisinin, seveninin olmaması normal mi?
Cevapla