21 yaşına gelmiş bir kızın hiç sevgilisi olmaması normal mi?

Galiba evde kalıyorum :D Bu yaşıma kadar daha kimseyle çıkmadım. Yani hiç sevgilim olmadı. Benim hoşlandıklarım oldu, fakat onlar istemedi. Benle çıkmak isteyenler oldu ve hala olmaya devam ediyor, fakat ben hiçbirini istemiyorum. Yani garip bi durum anlayamıyorum hayatımda birisi olsun istiyorum...

He, şöyle birşey adaylarında benim istediğim gibi tipler olmadı hiçbir zaman. Sevmediğin otun dibinde bitmesi gibi. Neysee tabii bunu kime soylesek ya inanmadı hadi canım olmaz mı hiç diye, ya da teselli edenler çıktı merak etme olur, ya da bekledin bekledin turnayı gözünden vurcaksın gibi ama ben o turnayı ne zaman vuracağım?

Bu durumda olanlar var mı, çok merak ediyorum? :((
21 yaşına gelmiş bir kızın hiç sevgilisi olmaması normal mi?
Cevapla