Galiba evde kalıyorum :D Bu yaşıma kadar daha kimseyle çıkmadım. Yani hiç sevgilim olmadı. Benim hoşlandıklarım oldu, fakat onlar istemedi. Benle çıkmak isteyenler oldu ve hala olmaya devam ediyor, fakat ben hiçbirini istemiyorum. Yani garip bi durum anlayamıyorum hayatımda birisi olsun istiyorum...
He, şöyle birşey adaylarında benim istediğim gibi tipler olmadı hiçbir zaman. Sevmediğin otun dibinde bitmesi gibi. Neysee tabii bunu kime soylesek ya inanmadı hadi canım olmaz mı hiç diye, ya da teselli edenler çıktı merak etme olur, ya da bekledin bekledin turnayı gözünden vurcaksın gibi ama ben o turnayı ne zaman vuracağım?
Bu durumda olanlar var mı, çok merak ediyorum? :((
He, şöyle birşey adaylarında benim istediğim gibi tipler olmadı hiçbir zaman. Sevmediğin otun dibinde bitmesi gibi. Neysee tabii bunu kime soylesek ya inanmadı hadi canım olmaz mı hiç diye, ya da teselli edenler çıktı merak etme olur, ya da bekledin bekledin turnayı gözünden vurcaksın gibi ama ben o turnayı ne zaman vuracağım?
Bu durumda olanlar var mı, çok merak ediyorum? :((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar