38 yaşındaki bir erkeğin hiç kız arkadaşı olmamış olması insanlara neden tuhaf geliyor?

Böyle bir tanıdığım adam var şimdiye kadar hayatında hiç kız arkadaşı olmamış hatta bir kızla/kadınla yüz yüze bulunamamış bile ancak bu durum insanlara tuhaf geliyor sizce neden? 38 yaşındaki bir erkeğin hiç kız arkadaşı olmamış olması sizce garip mi?

Güncellemeler
1 yıl
Böyle bir erkeği insanlar neden garip karşılar?
Güncellemeler
1 yıl
Bu erkek tahmin edebileceğiniz gibi b. a. k. i. r yani paralı vs de olmak üzere o anlamda da hiç bir deneyimi olmamış?
38 yaşındaki bir erkeğin hiç kız arkadaşı olmamış olması insanlara neden tuhaf geliyor?
Cevapla