Bir erkeğin 32 yaşına kadar hiç kız arkadaşının olmaması anormal mi?

32 yaşındayım hayatımda hiç kız arkadaşım da sevgilim de olmadı bu yaşıma kadar 1 kızla bile tanışamadım arkadaş olamadım yakınlık kuramadım hiçbir kızla buluşamadım çıkamadım gezemedim beraber vakit geçiremedim ergenliğim gençliğim tamamen yalnız geçti okulda tek ben kızlarla konuşmuyordum mahallede de zaten görünen bir erkek değildim hep eve kapalı yaşadım hâlâ aynıyım hep evdeyim hiç evden dışarı çıkmıyorum sonuç olarak bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı sizce bu anormal mi?
Bir erkeğin 32 yaşına kadar hiç kız arkadaşının olmaması anormal mi?
Cevapla