38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek insanlara neden tuhaf geliyor olması gereken şey zaten bu değil mi?

38 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek tanıdığım var ancak adamın bu yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış hatta bir kızla yüz yüze gelip görüşmüşlüğü de yok ancak insanlar adamın bu durumuna nedense şaşırıyor garipsiyorlar... Sizce bir erkeğin o yaşına kadar hiç kız arkadaşı olmamış olması anormal bir durum mu?

Güncellemeler
1 yıl
Olması gereken zaten bu değil mi insanlar neden şaşırıyor bu duruma?
Güncellemeler
1 yıl
Sizler ne düşünüyorsunuz?
38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek insanlara neden tuhaf geliyor olması gereken şey zaten bu değil mi?
Cevapla