38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek sizce abaza mıdır?

35+ yaşına kadar hiç kız arkadaşı olmamış eline kız eli değmemiş bir erkek sizce abaza mıdır yoksa onunda bir şeyler yaşamış diğer erkeklerden bir farkı yok mudur?

Güncellemeler
+1 yıl
Hayatında hiç kız arkadaşı olmamış ve yaşı 35-40 arası olan bir erkek düşünün. Sizce bu erkek zamanla yokluktan dolayı abazalasmis mıdır?
38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek sizce abaza mıdır?
Cevapla