Açık ve net olmayacaksanız hiç boşta oy verip te kirlilik yapmayın.
Eziktir
Değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açık ve net olmayacaksanız hiç boşta oy verip te kirlilik yapmayın.
Yoo en iyisi kafa dinlemek sevgilisi olanları da gördük her seferinde sıkıntıya gireceksem sevgili yapmam kafa rahat olur...
Benim için çok güzel bir şey ilerde eş olunca umarım karşındaki kişi de aynı olur tertemiz Bi sayfa olarak
Sen tertemiz misin peki? Doğru söyle hiç sevgilin olmadı mı hiç öpüldün mü öpüştün mü mesela?
Zaten ben önceden kirlenip te tertemiz olacak biriyle yeni bir sayfa açacaksam hiç sayfa açmam daha iyi.
Cevap
2Cevap
Ezik ne hem başkası ezik diyince hak verip kötü mü hissedeceksin kendini herkesin zaman akışı farklı
Ama 27 yaşındayım bir de bana dış görünüşümden dolayı aşırı ön yargılı davranıyorlar.
Türkiye nin her tarafı ön yargılarını aşmamışlarla dolu değil mi sence? Ya sen sen aştın mı en başta?
Ben seni hatırladım sanki😂🤣. Din ile ilgili bir şey konuşmuştuk ta konu farklıydı. Senin takipçin bile yoktu hatta?
Şimdi maviliyi mi takip ediyorsun? O da kim hoşlandığın çocuk mu?
Seninle bu tarz bir konuşma yapmıştık ta konuyu unutmasam🤦🏻♂️.
Neden beni KS ye şikayet ettin? Yani alt tarafı gözüm seni bir yerden ısırdı da öyle sordum😡
Takipleşmek istemiyorum desen bile zorlayacak değilim?
Neyse geçti gitti. Senin var mı bir ilişkin peki? (doğru söyle)
Hayır önemli değil. Eğer ileride evlenip eşine nasıl yaklaşması gerektiğini kastım cinellik değil duygusal açıdan. gayette tatlı ve dueum abi nesi eziklik
Sevgili yapmak marifet değil la kanka
Sen tabi yaptın reyiz doydun öyle bir derdin kalmadı bizim de hakkımız.
Başkası olunca Allah mutluluklar versin iş ben olunca beni niye çekemiyorsunuz? Hayırdır bilader siz ne oluyorsunuz? (Üzerine alınma bu kısmı genel olarak herkese söylüyorum)
Yio benim hiç sevgilim olmadı ki aw
Ya bırak aw? Trolünün ben awk
Valla diom aq kanka sevgili işi boş iş vakti gelince bir tane olur evlenir gidersin fazla takılma
Sevgililik çokmu önemli? tabiki de hayırrr
Allah aşkına sen zaten yaşayacağını yaşamışsın ilişkiye doymuşsun senin işin bitti benim günahım ne? Bu kadar bencilce konuşmayın.
Bari bir iyi dilekte bulunsaydınız
Ben genel anlamda cevap verdim, Bu nasıl kabaca bir yorum beni tanıyormusunuz ki?
Tanıt o zaman?
Eee daha tanıtmaya bile üşeniyorsun demek ki dediklerimi doğruluyorsun.
Kanayan yarası var🤠
Kendimi tanıtmak zorunda değilim.
Tamam kendini tanıtma o zaman? Sence bu dediklerim doğru mu ne diyorsun? Kanayan yaran var mı?
Hem neden tanıtmıyorsun kanayan yaran var demek ki?
Eziktir demeyelimde utangactir diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?