37 yaşında hayatında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi?

Normal bir erkek bu kişi kadınlara ilgisi var hormonları da normal ancak bu yaşa kadar hiç bir kızla yakınlık kurmamış hatta sevgiliyi bırakın karşı cinsle doğru dürüst sohbeti bile olmamış bir erkeği düşünün. Sizce böyle bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi yoksa bu bir erkek için eksiklik duyulacak bir konu değil midir?

Güncellemeler
+1 yıl
Sizce böyle bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi yoksa bu bir erkek için eksiklik duyulacak bir konu değil midir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
37 yaşında hayatında hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi?
Cevapla