senin gayen ne kardeş? bu zavallıya eğitiim mi vereceksin orasını tam anlayamadık :D eğer bu zavallıyı koca sevgili falan etmeyi düşünüyorsan erksiyon sorunları ve erken boşalma garip sıkıntılı bir cinsel deneyimede hazır olmalısın... uyarmadı deme!
12 Yorumla
Soran+1 yılErken boşalma sertleşme sorunu falan olabilirde zavallı biraz ağır olmadı mı?
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım sevgilim olmadı hayatımda hiçbir kızla da tanışamadım buluşamadım çıkamadım flört edemedim gençliğim hep yalnız geçti hiç sevgi ilgi değer görmedim bunun eksikliğini hep hissettim hâlâ hissediyorum
20 Yorumla
+1 yılYani sonuç olarak oda bir insandır istekleri ve arzuları var tbiki yasanmamisliklarin acısı vardır hele birde erkek egemen toplumda erkekler kadınlarla birlikte olmayı marifet saydığı bir ortamda ama bir yaştan sonra bunu kabullenmiş olabilir
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani sadece yalnız hisseder kendini niye düşünüyorum.
Amin lakin kız arkadaşın ya da bir kıza temas edecek değilsin ki belki evlenmek için kendini beklemiştir120 Yorumla
Soran+1 yılkarşı cinsle doğru dürüst sohbeti bile olmamış ayak üstü 5 dakika sohbet etmişliği yok herhangi bir karşı cinsle hayatta. tek konuştuğu kadınlar annesi yengesi ve kız kuzenleri. adamın bunun dışında hiç bir karşı cinsle dakika sohbet etmişliği yok
Cevap sahibi+1 yılNe güzel işte helal olsun eğer ters bir sıkıntı yoksa sen yok dedin o zaman ben de çok iyi zaten olması gereken de bence böyle
Soran+1 yılSizde böyle misiniz peki?
Cevap sahibi+1 yılEvet böyleyim çünkü böyle olması gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılO bahsettiğiniz kişi dini yaşamaya çalışan birisinin mi yoksa sadece öyle mi yapıyor
Soran+1 yılsadece öyle dindar değil
Cevap sahibi+1 yılAnladım ne diyeyim normalde dindarlar yapar
Soran+1 yılsen nasılsın?
Cevap sahibi+1 yılDindar
Cevap sahibi+1 yılSiz
Soran+1 yılorta
Cevap sahibi+1 yılAnladım iyi güzel daha artar umarım siz neden şaşırdınız peki öyle olmasına
Soran+1 yıl37 yani az mı yşı. çou erkek o yaşta çocuunu orta okula gönderiyor..
Soran+1 yılzaten bütün arkadaşlarıda evli
Soran+1 yıldindar bir insan neden 37 ye kadar beklesin ayrıca?
Cevap sahibi+1 yılBulamamıştır doğru düzgün anlat
Cevap sahibi+1 yılOndan
Soran+1 yıldinde erken evlilik emrediliyor sonuçta 40 a kadar bekar kalmak dinede ters düşmüyor mu bir bakıma?
Cevap sahibi+1 yılEvet ters düşüyor ama bulamayınca ne yapsın
Cevap sahibi+1 yılKim bu kişi tanıdınız mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBugüne kadar böyle gelmişse adam alışmıştır yalnızlığa. Bugüne kadar çekmemis bugünden sonra niye çeksin 🙃
07 Yorumla- +1 yıl
Yalnız şunu da unutmayalım içinde yaşanmamışlıkların yoksunluğu olur birçok kişinin bıktığı şeyler eğer denk gelirse ona çok cezbedici gelebilir
- +1 yıl
Hormonlar azalıyor ama
- +1 yıl
@Red_Blackk adamın hormonuna mı güvenecek herkesin hormonu istekleri farklıdır bu nasıl genelleme
- +1 yıl
Yaş faktörü şimdi ben bir kızı sksem 6 kere bsalırım 20 yasında 10 kere idi 37 de 3 te bırakırsın
- +1 yıl
Heyecanını kaybetmiştir o
- +1 yıl
@Sfdslaoeel adam 37 yıldır yapmamış yoksunluğu yaşayacak olsa çoktan yaşardı.
- +1 yıl
Yokta bir şey yapmıyor bir fırsatını bulsun yok demez
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılO yaşına kadar hissetmeyen biri hiç hissetmez gadası
10 Yorumla
+1 yılDaha büyük öncelikleri olan biridir belki ama bu eksiklik hissettirir yinede.
210 Yorumla
Soran+1 yılNeden hisseder acaa. bir kızla konuışmak görüşmek ihtiyaç mı ki erkek için?
- +1 yıl
Bunun cevabını sen de verebilirsin.
Bir erkekle konuşmak görüşmek istemek ihtiyaç mı senin için? Cevabın evetse benim cevabım da evet.
Hayırsa neden böyle bir kişiyle konuşuyorsun?
Soran+1 yılBen böyle bir yokluk yaşamadım bir kız olarak o yüzden çok empati yapamıyorum. belki öncelikleri vardır diye düşündüm anne baba kardeş sevgisi gibi. sonuçta bir kadında alacağı ve vereceği sevgi ihtiyacını anne babasında karşılayamaz mı mesela?
Soran+1 yılanne babasıyla sevgi bağları iyise bir kıza ihtiyaç duymamış olabilir mi misal?
- +1 yıl
Karşılayamaz.
Anne sevgisi başka kardeş sevgisi başka.
Fıtratı gereği karşı cinse duygusal ve cinsel yakınlık duyar.
Duygusal yakınlığı tetikleyen cinsel ihtiyaçtır.
Hormonları karşı cinse ilgisi aktifse 37 yaşına kadar bu şekilde sap gibi yaşaması mucize ama öncelikleri olan biriyse bu isteğini bir şekilde bastırıyordur.
Soran+1 yılEvet ailesine düşkün birisi önceliği ailesi bu yüzden zaten tek çocuk olduğu için aileside bunu bir kızla paylaşma taraftarı değiller açıkçası. diğer konuysa karşı cinse ilgisi var diye biliyorum uzaktan beğendiği kızlar olmuş daha önce. bu şekilde sap gibi yaşaması mucize demişsin zor mu bir erkeğin o yaşa kadar dayanması öyleyse?
- +1 yıl
Anlattığın kişi bana benziyor bir çok konuda lakin sana yansıttığı gibi sakin sessiz biri degikdir
Soran+1 yılnasıl yani sizinde mi bu şekilde hiç kız arkadaşınız olmadı? sizin sebebiniz ne
Soran+1 yılsana yansıttığı gibi sakin sessiz biri degikdir kısmını da tam anlayamadım bu arada
- +1 yıl
Babamın vefatı sonrası önceliğim ailem oldu. İlişkim olmadı ama o kadar da masum değilim
Bence büyük başarı sevgiliniz mı ya da hoşlandığınız kişi mi
11 Yorumla
Soran+1 yılhoşlan t
normal elime kiz eli degince marifet mi oluyo ne alaka nasil bir zamana dek geldim şaka gibi
111 Yorumla
Soran+1 yıltamam ama yaşı 37 bu kişinin?
Soran+1 yılYakından bile kız görmeden 37 yaşına gelmek sana normal geliyor ilginç bende buna şaşırdım
Soran+1 yılSen mesela 50 yaşına kadar böyle kalmak ister misin?
Soran+1 yıl50 değil pardon 40 olacaktı. 40 yaşında hayatında hiç kız görmemiş olmayı ister miydin?
Soran+1 yılHayır senin fikrin tabiki saygı duyarım yanlış anlaşılmasın. sormak istediğim şuydu. 40 yaşında olup bu durumda olmak sence güzel bir özellik mi erkek için?
Soran+1 yılSen öylesin demedim ki zaten. konunun seninle ilgisi yok. ben böyle bir damla flört aşamasındayım ve o yüzden merak ediyorum. 37 yaşında hiç bir kızla çay bile içmemiş ayak üstü 5 dakika süren bi muhabbwti bile olmamış kısaca bi kızı doğru dürüst yakından bile görmemiş bu adam. düz hesap 40 yaşında bir erkeğin böyle olması güzel bir özellik m yoksa olumsuz bir şey mi?
Soran+1 yılbelini kırar abazadr falan diyolar korktum sdsdd
+1 yılAsla etmez. Bu kadar emin bir şekilde söylüyorum. 18 yaşıma geldim bir kez bile kız arkadaşım olmadı ve olmasınıda hiç istemedim. Bir kızın eksikliğini de asla hissetmem. Biz kendi kendimize yetebiliyoruz. Bazı insanların yapısı böyledir. Tek takılır. Bu yaşa kadar hissetmemişse bundan sonrada asla hissetmez. Ama bir ilişkisi oldu bitti diyelim, ayrılık acısı çekmeyeceği anlamına da gelmiyor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yıltam anlattığın gibiyim yaş 32 bi süre sonra takmamaya başlıyorsun olsada olur olmasasa olur duruma geçiyoz eksikliğini hissettirmiyor
20 Yorumla Bu yaşa kadar nasıl yaşamış böyle büyük başarı 30'dan sonra pek insanlar ihtiyaç duymuyor birini bulmaya yalnızlığa alışıyorlar
10 Yorumla
+1 yılYani olabilir herkesin şartları ortami yaşam alanı biçimi çevresi vs vs sonrasın da nasıl olur onu da siz gözlemleyip göreceksiniz
10 Yorumlaeksikliğini hisseder tabiki ama neden kadınlardan uzak durduğunun sebebinide öğrenmek lazım.
10 Yorumlabelki dışarı yansıtmaz ama içten içe hisseder
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBaya bir hisseder ama bu belki erkeğin tercihidir bilemeyiz.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBuna inanan varsa elimde satılık köprü var fiyatta yardımcı olurum
10 Yorumla Zeka geriliği olduğunu düşünürüm ciddiyim hakeret olarak yazmadim
27 Yorumla
Soran+1 yılZeka geriliği? ne alaka açar mısın biraz?
- +1 yıl
Kusura bakma ama bu çok saçma bir yorum doğru insanı bulamadığı ne malum ben de şuana kadar sap kaldım zeka geriliğiyle hiç bir alakası yok belki de kendisi istemiyor bunu da benim söylememe gerek yok herhalde her şeyin bir zamanı var kimse elalemin lafıyla hayatına başkasını almak zorunda değil bana göre de en iyisi
- +1 yıl
@TsubasaTR hiç saçma falan değil tabiki illaki ilişkin olmak zorunda değil ama neden hiç kız arkadaşın olmadı bu çok tuhaf Arabistan'da yaşamadığımıza göre demekki bir sorunun var okulda veya işyerinde mahallede biriyle tanışıp arkadaş olabilirdin bunun olmaması imkansız gibi bişey ve asıl bu çok saçma geliyor bana
+1 yıl43 olacağım benimde reel de ele ele tutuşmak dahil hiç bir kızla temasım olmadı gayet normal bir şey bu.
06 Yorumla
Soran+1 yılneden öyle peki sizin neden olmadı reelde?
- +1 yıl
Olmadı çünkü hem aile içi şiddet ile büyüdüm çok acılar yaşadım hem yaşanılan şehir hem ilk okuldan sonra babam okutmadı işlere verdi tüm bunlar birleşti asosyal içine kapanık utangaç birisi oldum.
Öyle affedersin eskort felan filan kızlara da gitmek istememedim helalimizi bekledik olay bu
Ve normal kardeşim tercih meselesi, çivisi çıkmış bu dünyada herkes bizim gibi saf temiz kalsa keşke dünya daha yaşanılır bir yer olurdu
Dünya da bakir ölen bir sürü insan var neden olmasın normal
Soran+1 yılbakirim diyorsun. buna hiç ihtiyaç duymadın mı peki yani 43 yaşına kadar dürtülerin seni zorlamadı mı?
- +1 yıl
elbette oldu hatta bunu aşmak için aklına ne gelirse cinsellik kitabını yazacak kadar her haltı öğrendim izledim kötü tarafı mastürbasyon bağımlıısı oluyorsun kolay mı böyle kalmak
Soran+1 yıldışarı gidebilirdiniz aslında bir escort ya da randevu evi neden tercih etmediniz?
- +1 yıl
Helalimi bekledim ama çıkmadı hep çocuklarım olsun ailem olsun istedim felek gülmedi günahtan korktuğum için zina da istemedim mastürbasyon ve p*rno bağımlısı bir adam olarak bu bktn hayatıma devam ediyorum
- Tipini beğenmiyordur veya hakikaten tipsizdir.
- En az bir kez reddedilmiş, özgüveni sarsılmıştır.
- Evlenecek maddi imkan bulamamıştır.
10 YorumlaHisseder be 38 yaşında ooo adam yani 1 kere sevgilisi olsa anlarsinda
13 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi eksiklik hisseder mesela tam olarak hangi konularda?
Herkesin hayatı ilişki ya da cinsellik olacak değil kariyer odaklıdır ya da farklı şeylerle ilgileniyordur
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı.
+1 yılSeni seviyomu Sana saygısı var mı Gerisi hikâye Yuvayı sen kurucaksın onu sen yola sokacaksın
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hisseder ama öncelikleri farklıdır belki ve yaşam onu buraya itmiştir.
10 Yorumla
+1 yılHiç değildir o bir kere olmuştur ondan sonra ne olduysa yoğurdu üfleyerek yemiştir..
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır gerçekten hiç olmadı. bende tanıyorum bu kişiyi az çok. bir kızla oturup karşılıklı bir bardak çay içmişliği yok?
- +1 yıl
Erkeklerden hoşlanıyordur?
Soran+1 yılBilmiyorum orasını. neden böyle bir ihtimal geldi ki aklına?
Soran+1 yılNadir mi böyle erkekler?
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılArtım hissizleşmiştir
11 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani açar mısın biraz?
+1 yılHissetmiyorsa büyük sıkıntı vardır.
11 Yorumla
Soran+1 yılneden?
+1 yılHiç sanmıyorum normal olduğunu
14 Yorumla
Soran+1 yılneden peki açar mısın biraz?
- +1 yıl
O yaşına kadar kız arkadaşı olmaması sence normal mi
Soran+1 yılbiraz fazla yaşı tabi ama bilmiyorum hayatını adamın. sence eksikliğini hissedere mi peki bunun o yaşa kadar hiç bir kızla iletişim kurmamış bir erkek?
- +1 yıl
Büyük ihtimalle psikolojik sorunlari vardır Uzak durulması doğru olur
+1 yılHayatta inanmam öyle birinin varlığına
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki? bu çok keskn bir cümle oldu?
- +1 yıl
Bir erkek olacaksın da 37 yaşına kadar hiç kadın eline degmiyecek elin. Bir erkek olarak inanmam. bunu sana kendisi söylüyor bence amma yalan söylüyor bilesin
- +1 yıl
Emin ol bir odada yalnız kalırsanız yalanı ortaya çıkacaktır
Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Bunca yıl iyi yaşamış,
11 Yorumla
Soran+1 yılneden?
+1 yılBi sıkıntı vardır derim:)
12 Yorumla
Soran+1 yılne gibi?
- +1 yıl
O zaöana kadar olmadıysa vardır bi sebep
+1 yılYaşar tabi biz bu yaşımızda hissediyoruz o zaman kim bilir nasıl düşünemiyorum.
10 Yorumlaselam hanfendi biraz fazla gec kalmış hanfendi hayırlı geceler temenni ederim hanfendi sustum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle Bir erkek varsa aseksueldir o ya 😂
10 Yorumla
+1 yıl90 yaşına gelsin sonra 😂
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. bu zmn kadar hissetmemişmi?
10 Yorumla
+1 yılHapisdemi kalmis arkadas o kadar yil
10 Yorumla
+1 yılO saaten sonra da istemez bence
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılHisseder
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Bi problem olduğunu normal değil yani
10 Yorumla
+1 yılErkek olduğuna emin misin diye sormak gerek önce
14 Yorumla
Soran+1 yılhaha niye öyle dedin ki neden öyle bir anlam çıkarırdın böyle bir erkekten?
- +1 yıl
Başka bi anlam çıkma ihtimali veremedim ben
Soran+1 yılÇoğu kişi böyle sanıyor anlatınca evet. neden peki ama açar mısn biraz?
- +1 yıl
Eklemeyi düşünürsen ordn anlatiym sana
büyük başarı bu arada erkek arkadaşınız falan mı
11 Yorumla
Soran+1 yılflört aşaması
+1 yılHisseder tabi
12 Yorumla
Soran+1 yılne gibi şeyler hisseder oeki yani tam olarak neyin eksikliğini hisseder bu şekil yaşayan bir adam?
- +1 yıl
Aile eksikliği
Kişilik & Karakter konusunda 322 cevap paylaştı. İlginç
11 Yorumla
Soran+1 yılilginç olan ne?
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. İnanmam
11 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşarsam gelecekteki ben (şu an 28'im)
20 Yorumla
+1 yılSevişmessin eyv ama sevgilinde olsun be yuh
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 510 cevap paylaştı.
+1 yılRahib kontenjanına yazdım.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyakışıklıysa hayranlıkla izlerdim adamı
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkarizmatikse*
Soran+1 yılyok orta tipte
+1 yılKesinlikle hisseder
10 Yorumla
+1 yılÖyle erkekle evlen
10 Yorumla
+1 yılHisseder
10 Yorumlahiçbir şey düşünmem herkesin kendi tercihi
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl37 yasinda erkek sen misin abim
00 Yorumla
+1 yılHissetmesi mümkünmü sizce?
06 Yorumla
Soran+1 yılhissetmesi mi hissetmemesi mi anlamadım?
- +1 yıl
Hisseder elbette.
Hatta aşırı hisseder.
Ama tatmin yolunu bulmuştur sanırım.
Soran+1 yılnedir o tatmin yolu mesela
- +1 yıl
Konuşmak ister misin?
Soran+1 yılDuygusal açıdan bir eksiklikten bahsediyorum bu arada sanırım cinsel anlamda anladınız siz?
- +1 yıl
Ben her anlamda anladım aslında.
Duygusal olarak, cinsel olarak, mental olarak...
Konu uzun diye öyle söyledim.
Ama farklı anlam yüklediniz.
Hâsılı kelam konu uzun bire bir istişare esei diye demiştim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok zorlanmıştır
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvt dayi
10 Yorumla
+1 yılSorun var bence ortada
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖyle bi erkek yok
16 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yok var işte ben tanıyorum?
- +1 yıl
Benimde olmadı bu yaşta
- +1 yıl
Eksiklik hissediyorsun illaki ama sabır
Soran+1 yıl@aysimayyyyyyy Ne gibi eksiklik mesela?
- +1 yıl
Sohbet edesim geliyor sevgi ihtiyacı gibi
- +1 yıl
Mesajla sorabilirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılkimmiş o
15 Yorumla
Soran+1 yıltanıştığım adam
Soran+1 yılben 27 37
Cevap sahibi+1 yılo adam seni parçalar)
Soran+1 yılneden öyle dedin ya? dsdd
Cevap sahibi+1 yıl37 yaşına kadar hiçbişey görmemiş adam darbeli matkap gibi oyar oyar deler ben söliyim
sorunlu
10 Yorumla
+1 yılBöyle bir erkek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılParcalar
00 Yorumla
+1 yılInanmam
01 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer