Yaşı 30-35 olup hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek sizce bunun eksikliğini hisseder mi, bu konuda yoksunluk yaşar mı?

30+ olup eline kız eli değmemiş hiç sevgilisi olmamış bir erkek için ne düşünürsünüz sizce böyle bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aseksuel ya da başka bir şey değil hetero bir erkek istenmesine rağmen ulaşamamış hiç bir kıza. Yorumlarınız neler?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yaşı 30-35 olup hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek sizce bunun eksikliğini hisseder mi, bu konuda yoksunluk yaşar mı?
Cevapla