38 yaşında hiç sevgilisi olmamış abim var ancak İnsanlar bu durumu yadirgiyor sizce neden?

Olması gereken zaten bu değil mi insanlar böyle birine neden şaşırıyor?

Güncellemeler
1 yıl
Abim bu yaşına kadar yüz yüze bile bir kızla görüşmedi buluşmadi mutasip bir hayatı var ama başta akrabalar olmak üzere abimin bu durumunun altında bir şeyler arıyorlar... Doğal olan şey zaten böyle yaşamak değil mi? Garip buldukları şey ne?
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada abim evlenmekte istemiyor kız arkadaş flört sevgili gibi olaylara zaten karşı. Yanıtlarınızı bekliyorum ✌️
38 yaşında hiç sevgilisi olmamış abim var ancak İnsanlar bu durumu yadirgiyor sizce neden?
Cevapla