• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

İnsanlar evliliğe neden artık soğuk bakıyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor

Evlilik kadar güzel bişey var mı? İnsanın hayatını sevdiği insanla geçirmek..

İnsanlar evliliğe neden artık soğuk bakıyor?
Cevapla
Sevgi Soruları Evlilik Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Luciferr111
    Luciferr111 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 49%
    +1 yıl

    Bencede çok güzel birsey..

    Ama insanlar sevdiği güvendiği birini bulamıyor artık.. karakterini sevse, kendini sevemiyor. Kendini sevse illa başka pürüz çıkıyor. Zaten kimsenin kimseye tahammülü kalmamış. Gelişigüzel yaşıyorlar artık.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şu KS de bi hafta geçir Evli Kadınların Rezilliklerini Oku Sonra bide Evlilik Hukuku ve Kanunlarını öğren anlarsın ne olduğunu Türkiyenin son nesilleri yetişiyor Haberiniz olsun Soyumuz hızla yaşlanmaya doğru gidiyor. Gelecek suriyeli multecilerin 10-15 er çocuk yapıyorlar.

    1
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu rezil paylaşımları yapanları bir kenara bırak. Herkes öyle değil. Ben birbirimize sadik olacağım biriyle evlilik yaşamak isterdim mesela. İsterim yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boşanmalar tavan yapmış evlilikler ciddi düşüşte maalesef genelleme yapacak kadar arttı durumlar bunun baya bi fazla nedeni var. Anlatsam çok iyi anlarsın ama insanlar yolundan çıkmış durumda Eski sisteme geri dönmeliyiz rollere kadın erkek ilişkilerinde yoksa hiç iyi gitmeyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ben de mutsuzum bu durumdan. Ahlaki çöküş yaşıyor insanlar. Ben böyle bir ortamda yaşamak istemiyorum. İnsanlar bir an önce duzelmelj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkek ve Kadın doğasında yaptığım araştırmalar olsun günümüzde satılan sistem olsun vs Hepsi bana özet olarak bunu çıktı bırakıyor. Kadın güçlü liderlik yapabilecek erkeğe çekiliyor. Ancak femizim dahil sosyal medya baş diretmeyi üstünlük taslama kavgasını getirdiği gibi eşit olamayacak iki farklı canlıyı eşitlemeye çalışıyor Aslında asıl maksat toplumsal cinsiyet eşitliği üzerinden Lgbt ye zemin hazırlamak Sonuç Erkesiliğini kaybetmiş zayıf karakterli erkekler Narşist ve erkek fatma kadınlar Buyur günümüz ilişkileri ve evet her türlü Ahlaksızlığın normalleştirilmesi felanda bu işin parçası Dediğim gibi Evlilik istatikleri bile gösteriyor. Ailenin seçtiği rızaya dayalı Görücü usul evlilikler hem mutlu hemde uzun süreli oluyor. İstatikler pek çok gerçeği ortaya koyar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başta söylediğin her şeye katılıyorum. Ama görücü usulü evlilikten kastının ne olduğuna göre değişir. 1 kere görmeyle evlenmekse eğer bunu desteklemiyorum. İnsan görüşüp birbirini tanımalı belli bir çerçevede. Kastettigin görücü usulü böyle bir şeyse evet. Ama bunun da tam bir istatistiği yok. Görücü usulüyle evlenip mutsuz olanlar da var, kendisi tanışıp evlenip mutlu olanlar da var. Bu değişiyor yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rızaya dayalı diye belirttim. Zorlamala olanlarda var Onlar başarısız Rızalı olanlar şu an 3 tip arasında en başarılısı En başarısız model Sevdim aşık oldum Modeli İstatiklerde var bakabilirsin İlginçtir tabi batılı ülkelerde bize göre çok daha nadir fakat onlarda da böyle Abd nın kasaba tarzı gelenekciliğe nispeten yakın oluşumların olduğu yerlerde de aile danışması önerisi üzerine görücü usul rızalı evlilikler daha başarılı mutlu Bunun sebebinin Ailenin gözlem ve tecrübeli oluşunun partner seçiminde etkili olup uygun adayı bulma konusunda daha isabetli kararlar alabilmesinden kaynaklanıyor. Ama. düşününce baya mantık annen baban görmüş geçirmiş İnsanları bir derece tanımışlar hayatlarında ve Seçim yaparken daha mantıklı yapabiliyorlar. Ancak sen gelip geçici aniden gelen heveslerle rezil insanları hayatına almış alıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte ben onu yapmıyorum. Hayatıma birini alırken hep mantıklı davranarak alırım. Bu süreci de mantık çerçevesinde kontrol ederim. Hayatıma giren kişiyi gözlemlerim. Davranışlarının toksik olup olmadığını anlarım. Gelecekte onunla mutlu olamayacağımı düşündüğüm durumda da "ama ben seviyorum onsuz olmaz" diyerek devam etmem. Bitirip noktayı koyar yoluma bakarım. Bu zamana kadar böyle yaptım en azından. Evet ailelerin tecrübeleri tabiki önemli ve değerli. Danışmak da gerekir ama illa en iyisi sadece ailenin bulduğudur diye bir kural yok. İnsan kendisi de biriyle tanışıp mantık süzgecinden geçirebilir veya kendi tanıştığı biri ile ilgili ailesinden tavsiye alabilir. İlla aile bireylerinin tanıştırması gerekmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evlilik gibi ciddi bir işte çok ince eleyip sık dokuman gerekir. Tecrübesizken bu oldukca zor baya büyük bir kumar oynamış oluyorsun yani Ve işin içine arzu giriyor. Bi laf var gönül bu otada konar bo, kada diye O arzu kişi hakkında ki kanını tamamiyle değiştirmene sebep olabilir Ki oluyorda zaten İhtimaller doğrultusunda bakarsak sevdim ilişkisi sonucu başarı şansı epey düşükken Rızaya dayalı oranı baya yüksek oluyor. Sahsi kanatim Erkek düşünen tarafsa Risk dahada büyük o yüzden evlenmeyi düşünmüyorum bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilinçsiz ve tecrübesiz insanlar konusunda haklısın ama ben öyle değilim. Bir çok insanla görüştüm, konuştum bu zamana kadar. Aşkın göze inen geçici bir perde olduğunu bildiğim için ona göre davranıyorum zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu arada görücü üsulüyle evlenenler de sonuçta severek evleniyor. Kimse sırf evlenmiş olmak için birini sevmeden evlenmez. Yapan varsa eğer bu akılsızlık olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkek düşünen tarafta risk daha büyük derken neyi kastettin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Görücülerde o kadar yüksek arzu olmaz Genelde hoşmuş seviyesinde olur. Arzu başka bir boyut orada işte afalarsın Erkek düşünüyorsa riski büyük tarafda derken kastettiğim Kanunen ağır yaptırım altında oluşudur. O yüzden çoğu evliliğe yanaşmıyor bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam da onu da sonuçta görücü usulünde de görüştükçe, tanıdıkça seversin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte kadınların genelde yapmadıkları bir şey Çoğu baştan anlamaya çalışır ve peşin hükümlü davranmaya kalkar pek azı tamam belki anlamıyorum ama bir şey olabilir bi bakayım ne olacak der.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hem kimse boşanmak için evlenmiyor sonuçta. Nafaka olayını da bir çok insan yanlış biliyor. Nafaka boşanıldığı taktirde iş güç sahibi olmayan kadına ödeniyor. Eşinin bi mesleği, işi gücü varsa Nafaka sadece çocuğa ödeniyor. Kadına ödenmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın erken diye genellenemez bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öncelikle pek çoğu sigortasız çalışarak bunu yapıyor yine ama onun dışında genel bir sorun var. Örnek
      youtube.com/shorts/W4GKirpxMOE?si=m-Xg6-oeQRBJy7Dg
      Şimdi sorun boşanması değil bu nedenden ötürü gerekçenin Abartılı derece yüksek maddi kayıp içermesi bu ve bunun gibi rezillikler varken kimse bunu kabul etmez. Çok daha ağır suçlar farklı konularda diyorum tabi ki çok daha az cezalandırma ile sonuçlanıyor. Bu gibi sebepler boşanma sebebi sayılabilir Yüklü miktarda tazminat cezasına neden olacak bir şey yoktur. Kaldı ki bahaneye açık sebeplerdendir. Yorgun veya Hastayken duş alamadığında Aaa bak işte duş almadı diyip 500.009 tl mi kitleyeceksin resmen saçmalık yani dediğim gibi çok daha basit sebeplere türlü türlü ağır ve mesnetsiz cezalar var. Şiddet felan olsa böyle birşeyi normal görebilirsin böyle kanunlar varken birileri bunu kötüye kullanıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötüye kullananlar var evet kabul ediyorum ama insanları iyi tanıyarak evlenirseniz böyle durumlarla karşılaşma olasılığınız az olur. Sırf bu sebeple evliliğe soğuk bakmayı doğru bulmuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      SOrun şu ki iş risk ve büyük kumar bi arkadaşın dediği şey şuydu "Ya bir insan bir insan nasıl 48 saatte karakter atlaması yaşıyabilir 180 derece değişebilir diye"Ki tabi başından böyle biriydi. Profesyonel şekilde rol kestiğini melek gibi davrandığını ve evlendikten sonra şeytana dönüştüğünü ve aldandığını düşün İşte proglem burada Şayet kanunlar düzeltilse adil olsa ve boşanmak bu kadar zararlı olmasa sorun yok Baktın ka, şarın teki mi çıktı boşanırsın yoluna bakarsın ama bu seçeneği elinden aldığı için adım atamaz hale geliyorsun Risk çok büyümüş durumda Bildiğin kumar oynamak hayatınla Zaten evliliğin masrafını hep erkek üstleniyorken bide bunu düşünmek zorunda kalıyor. Göze alamıyor ki aklı başında kimse alamaz zaten. Benzer kanunların olduğu ülkelerde de yaşlanma hızla devam ediyor. Ancak TÜrkiyede durumlar daha beter hale gelmiş durumda Doğum oranları şiddetli düşüşte nesil kuruyacak aklı başında biri buna dur demezse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya evet suistimal edilen durumlar da oluyor ama abartıldığı kadar da değil yani. O attığın video falan fazla abartı. Kurgu bile olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      maalesef örnekleri çok var. Bide demin merak ettim bi bakim dedim Aldatmanın cezası bile daha düşük 🤣 Düzeltmeler olmadığı sürece bu hızla artacak Erkeklerde yabancı evlililkler artıyor şu aralar benim kuzen bile gitti rusla evlendi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asıl aldatmanın cezası büyük olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesinlikle %100 katılıyorum hele ki bu kadar artmışken o kadar şiddetli cezası olmalı ki düşünenin ödü patlamalı resmen Şaka gibi aldatmanın cezası çok daha hafifken bu tip meselelerde trilyonluk cezalar var. Valla ne yalan söyleyeyim Aklıma TÜrlü türlü komple teorisi geliyor Sanki kasıt var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet öyle bir ceza gelmeli ki aldatmayı düşünmekten bile korkmalı insanlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      neyse özet olarak düzenleme şart işlerin rayına oturması için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet orası öyle

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ekonomik şartlardaki olumsuz gidişat insanları karamsarlığa sürükledi ve artık kimse evlenip deceşin ve olacak çocukların sorumluluklarını almak istemiyor. Değilde herkes ister eşiyle her gün huzurlu şekilde birlikte olmayı değil mi. 😎

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çunku günümüzde evlenmek için şartlar zor. Duğun masrafı, kız tarafının aşırı istekleri, ya bosanirsam korkusu, ailelerin aşiri müdehalesi, erkeğin paşa gibi yetişmesi. sorumluluktan korkması vs vs

    1
    2 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      🙏mersi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

17

Cevap

  • junPyo
    junPyo Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    ya bir gün uyandığımda eskisi kadar sevmezsem 🤔

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden böyle düşünüyorsun

      Yorumla
    • junPyo
      junPyo
      +1 yıl

      ne demek neden biriyle hayatını birleştirmeden önce düşünülecek en önemli şey bu bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabiki düşüneceksin ama bunu düşünerek evlenmeye soğuk bakarsan o hata olur. Bunu söylüyorum

      Yorumla
    • junPyo
      junPyo
      +1 yıl

      çokta sorun olmuyor açıkçası zaten kadınların genelininde istediği evlilik değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neymiş

      Yorumla
    • junPyo
      junPyo
      +1 yıl

      rahat yaşam, dikkat ettiysen iyi bir gelire sahip kadınların çok azının evlilik beklentisi var geneli daha fazla kariyer ve yükselme peşinde maddi özgürlüğünü kazanan kadınlar erkeklerden uzaklaşıyor daha çok 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanılıyorsun. Bu insanın hayat görüşüyle alakalı. Benim de maddi imkanlarım iyi, elimin altında mesleğim var ama düzgün biri çıksa, içime sinen biri olsa evlenirim. Ama sorun şu ki uygun birini bulmak zor

      Yorumla
    • junPyo
      junPyo
      +1 yıl

      tamam işte dediğim tam olarak bu standartların yükseliyor maddi durumun daha da yükseldikçe standartların daha da arşa çıkacak, şu an atıyorum üni mezunusun lise mezunu biriyle ya da senden daha az kazana biriyle birlikte olmazsın olsan da bir süre sonra yetersiz görmeye başlarsın yapmam deme insan psikolojisi bu doyumsuzuz herkes daha iyisini ister en iyisi olarak gördüğününde ilgisini çeken daha iyisi vardır bir yerden sonra döngüye giriyor sistem sonrası ya mutsuz evlilikler ya da birilerinin peşinde geçen yalnızlıklar oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ben üniversite mezunu olarak lise mezunu biri istemem bu doğru. Gelir düzeyi de bana yakın olmalı bu da doğru. Ama bu şartlar sağlandığında bundan sonrası için de hep daha iyisini isterim diye bişey yok. Bu dongude kimse mutlu olamaz zaten. Bir insan benin içime sinmişse, onu sevmişsem başkasına bakma gereği duymam zaten. Benim kalbimden, ruhumdan anlayan bir insan çıkmışsa karşıma, dünyanın en yakışıklı en zengin adamı çıksa kaç yazar? Umrumda olmaz

      Yorumla
    • junPyo
      junPyo
      +1 yıl

      evlendikten sonra aynı düşünmüyorsun işte bu sefer yanındaki kişinin kusurları batmaya başlayacak sana atıyorum çoraplarını sağa sola fırlattı ya da bir akşam dişlerini fırçalamadan yatağa geldi diş macununu ortasından sıktı yemek yaparken mutfağı batırdı bunların hepsi sana kusur görünmeye başlayacak birike birike eskisi gibi bir gözle bakmamaya başlayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu evliliğin ne olduğunu bilmeyenler için geçerli. Evliliğin ne olduğunun bilincinde olan insan, evleneceği kişinin kusursuz olmayacağını bilir. O daha iyisi var dediğin insanların da çoraplarını bi tarafa fırlattığını, başka kötü özelliklerinin de olduğunu bilen bir insanın gözü dışarıya kaymaz kolay kolay. Görünenin aksine kimse kimseden daha iyi değil. Evlendiğin kişinin de dört dörtlük olmayacağını bilerek evlenirsen böyle bir hayal kırıklığı yaşamazsın

      Yorumla
  • bugünleriyigünler
    bugünleriyigünler Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Popülizm insanları evlilikleri savuruyor bir yerlere hayatar kayboluyor dünyadan birhaber

    1
    0 Yorumla
  • Aysuncey
    Aysuncey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Cunku evlenmek pahalı birde aşk evliliği öldürür mantığı var bazılarında

    1
    0 Yorumla
  • Kerem0506
    Kerem0506 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    O zaman boşanma olmazdı herkes mutlu. okutdu

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenip mutlu olanlar da çok

      Yorumla
    • Kerem0506
      Kerem0506
      +1 yıl

      Nerde çok aldatan aldatana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldatanlar ayrılıyor veya mutsuz devam ediyor zaten. Ben mutlu olanlardan bahsediyorum. Var öyle insanlar

      Yorumla
  • YezidinKizi
    YezidinKizi Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 991 cevap paylaştı.

    Günümüzdeki evlilikler kağıt üzerinde bi anlamı kalmadı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben öyle düşünmüyorum. Evlilik kutsal bişey

      Yorumla
    • YezidinKizi
      YezidinKizi
      +1 yıl

      Evlilik kötü diyen kim apla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kağıt üzerinde bir anlamı kalmadı diyorsun

      Yorumla
  • sempatiko127
    sempatiko127 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Evet ama doğru kişiyi bulmak lazım sizin Yaş kaç

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşımı napıcan

      Yorumla
    • sempatiko127
      sempatiko127
      +1 yıl

      Merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      25

      Yorumla
    • sempatiko127
      sempatiko127
      +1 yıl

      Kaç xpersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Napican ya

      Yorumla
    • sempatiko127
      sempatiko127
      +1 yıl

      Muhabbet edelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerek yok sağol

      Yorumla
    • sempatiko127
      sempatiko127
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • İndifference321
    İndifference321 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Artık eşittir para oldu ondan millet bıktı

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes için öyle degil

      Yorumla
  • gecceciyimmm
    gecceciyimmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlar paralı ve özgür olunca yanlış bir algıya düşüyorlar

    0
    0 Yorumla
  • ssanalss
    ssanalss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    10 gün evli kal ömür boyu nafaka öde takılar benim deyip koy çantana git. erkekler korkuyor

    1
    0 Yorumla
  • Aafro-dit
    Aafro-dit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bence bunun nedenleri var yani mesela kavga şiddet felan vs

    1
    0 Yorumla
  • johnrocco44
    johnrocco44 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı.

    hayat pahalıda ondan

    1
    0 Yorumla
  • ssıfırtoleranss
    ssıfırtoleranss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben çok sıcak bakıyorum

    1
    0 Yorumla
  • RedAntre
    RedAntre Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kimse kimseden emin olamıyor.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güven problemi yaşıyoruz hepimiz. Haklısın. Ben de yoruldum :(

      Yorumla
    • RedAntre
      RedAntre
      +1 yıl

      Başka bişeyler var sende.. 🫤

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne gibi

      Yorumla
    • RedAntre
      RedAntre
      +1 yıl

      Sen söyle onu. Bana böyle hissettirdin. Bu arada bende yorgunum sahiden dinlenmek istiyorum artık.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka ne olabilir ki bende? Anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ?

      Yorumla
    • RedAntre
      RedAntre
      +1 yıl

      ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başka bişeyler var sende dedin. Neymiş o onu soruyorum

      Yorumla
    • RedAntre
      RedAntre
      +1 yıl

      Ben de yoruldum demişsin ona demişimdir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Himm tamam

      Yorumla
  • tell-me-more
    tell-me-more Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.

    hayatta bir haber arkadasımız :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O ne demek

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    çünkü insanlar bir kişiyle yetinemiyor artık

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama bu çok kötü

      Yorumla
  • kanka35
    kanka35 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    geçim sıkıntısı

    1
    0 Yorumla
  • Nail2022
    Nail2022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Olması normal

    1
    0 Yorumla
  • iyikalplivecesuroll
    iyikalplivecesuroll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Herkes önermiyor ama.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evliliğin önemini bilmeyenlerdir onlar

      Yorumla
  • 1qalander
    1qalander Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.

    Evli misin

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır. Niye

      Yorumla
    • 1qalander
      1qalander
      +1 yıl

      Evliliğin hangi yönleri güzel peki nerden biliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruyu ben sormuştum

      Yorumla
    • 1qalander
      1qalander
      +1 yıl

      Ben evlendim boşandım merak ettiğini sor herseyi yaşadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorduğum soru açık. Bunu cevaplamanız yeterli.

      Yorumla
    • 1qalander
      1qalander
      +1 yıl

      Evlilik dışardan görüldüğü gibi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olabilir ama ben içinde olanlari da dinledim. Çok mutlu olanlar var

      Yorumla
    • 1qalander
      1qalander
      +1 yıl

      Mutlulukları balon gibi heran yok olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla ben hâlâ sokakta el ele yürüyen yaşlı çiftler görüyorum. Seninki kötü geçti diye herkesin öyle olacak diye bişey yok

      Yorumla
    • 1qalander
      1qalander
      +1 yıl

      Benim ki kötü gecmedi. Ama şunuda bil boşanma oranı çok arttı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Herkes kudurdu cunku kimse kimseye güvenmiyo

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Aptal ortaçağ gelenekleri

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin gibi

      Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    Çünkü artik mantıklı değil

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O niye

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      +1 yıl

      Tmmm

      Yorumla
  • Çiçekkızotuz
    Çiçekkızotuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiç güzel değil

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nesi kötü

      Yorumla
    • Çiçekkızotuz
      Çiçekkızotuz
      +1 yıl

      Evlendim ayrıldım boş bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkesin öyle kötü bitmiyor ama. Bu biraz da sana ve evlendiğin kişinin nasıl biri olduğuna bağlı

      Yorumla
    • Çiçekkızotuz
      Çiçekkızotuz
      +1 yıl

      Bilmem ev kızımısın okuyon mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesleğim var

      Yorumla
    • Çiçekkızotuz
      Çiçekkızotuz
      +1 yıl

      Meslek ney

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilgilerimi paylaşamıyorum üzgünüm.

      Yorumla
    • Çiçekkızotuz
      Çiçekkızotuz
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İnsanlar evliliğe neden artık soğuk bakıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Günümüzde evlilikten neden herkes soğuk bakıyor? 16 cevap verildi
İnsanlar artık neden evliliğe sıcak bakmıyor? 107 cevap verildi
Bu zamanlarda insanlar neden evliliğe sıcak bakmıyorlar? 5 cevap verildi
Artık evliliğe kimse sıcak bakmıyor sizce neden? 121 cevap verildi
İnsanlar neden evlilikten soğudu? 28 cevap verildi
Evlenmeye karşı neden bu kadar olumsuz bakılyor? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨